Magyarország a második legjobb ár-érték arányú üdülőhely
Az országmarketing szempontjából vendégcsalogató a minősítés, az idegenforgalmi szolgáltatók viszont az eredményben a nyereség elapadását látják.
A 2007-es Country Brand Index, amelyet két marketingcég tesz közzé minden évben, ár és teljesítmény alkategóriájában Magyarország nyolc helyet lépett előre tavalyhoz képest. Az összesített világranglistát Ausztrália vezeti, a kontinensnyi ország lett a legkedveltebb üdülőhely, megelőzve az Egyesült Államokat, Nagy-Britanniát, Franciaországot és Olaszországot.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Érthető, ám nem követendő tiltakozás a bezárás ellen
A Magyar Vendéglátók Ipartestülete véleménye szerint a nagykanizsai vendéglátóhely kinyitása…
Tovább olvasom >Elmarad idén a riói karnevál
Elmarad idén a világhírű Rio de Janeiró-i karnevál az új…
Tovább olvasom >Madarak a reggelizőasztalon – A nap képe
Asztaldísznek is beillenek Hannah Turner kézzel készített lágytojástartói. A keramikus…
Tovább olvasom >