Magyarország a második legjobb ár-érték arányú üdülőhely
Az országmarketing szempontjából vendégcsalogató a minősítés, az idegenforgalmi szolgáltatók viszont az eredményben a nyereség elapadását látják.
A 2007-es Country Brand Index, amelyet két marketingcég tesz közzé minden évben, ár és teljesítmény alkategóriájában Magyarország nyolc helyet lépett előre tavalyhoz képest. Az összesített világranglistát Ausztrália vezeti, a kontinensnyi ország lett a legkedveltebb üdülőhely, megelőzve az Egyesült Államokat, Nagy-Britanniát, Franciaországot és Olaszországot.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Visit Hungary: Nyíregyházára és Varsányba látogatott az Európai Virágos Városok és Falvak zsűrije
Nyíregyháza és Varsány képviseli Magyarországot az Entente Florale Europe, azaz…
Tovább olvasom >Kötöttfogású késbajnok – A nap videója
Egy „modern” thaiföldi gasztrosport bajnoka: mi lenne, ha a…
Tovább olvasom >Kutyavilág – A nap képe
A Hounddog Hotel egy kutyapanzió az Egyesült Királyságban, amelynek weboldalán…
Tovább olvasom >