Magyarország a második legjobb ár-érték arányú üdülőhely
🎧 Hallgasd a cikket:
Az országmarketing szempontjából vendégcsalogató a minősítés, az idegenforgalmi szolgáltatók viszont az eredményben a nyereség elapadását látják.
A 2007-es Country Brand Index, amelyet két marketingcég tesz közzé minden évben, ár és teljesítmény alkategóriájában Magyarország nyolc helyet lépett előre tavalyhoz képest. Az összesített világranglistát Ausztrália vezeti, a kontinensnyi ország lett a legkedveltebb üdülőhely, megelőzve az Egyesült Államokat, Nagy-Britanniát, Franciaországot és Olaszországot.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Ezek a népszerű turisztikai célpontok az adventi időszakban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Szakmai megújulás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Óriási eredmény: minden korábbinál több Michelin-elismerés a hazai éttermeknek és szállodáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >