MagyarBrands díjas a SuperShop!
A MagyarBrands program a sikeres magyar márkákat rangsorolja, és díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki.
A Szakmai Bizottság döntése alapján a SUPERSHOP KIVÁLÓ ÜZLETI MÁRKÁNAK számít, a hazai üzleti TOP márkák egyikeként!
A díj odaítélése során fontos szempont, hogy mennyire érezzük magyarnak a márkát, mennyire kötődik az életünkhöz, az országhoz, értékeinkhez az adott brand. Az értékelés szempontjai között szerepel a márkaépítés folyamata, a brand ismertsége, kedveltsége, tradíciója és reputációja is.
Büszkék vagyunk rá, hogy a SuperShop elnyerte a MagyarBrands díjat, és a legismertebb, legkedveltebb többpartneres hazai hűségprogramként országszerte 16 Partnervállalattal vásárlók milliói számára nyújthatunk előnyöket!
Kapcsolódó cikkeink
Kreativitás és művészeti szaktudás, mint az üzleti siker alapja?
Releváns kérdés, hogy azok, akik művészeti és kulturális területen mozognak…
Tovább olvasom >Idén tíz cég kapta meg az Üzleti etikai díjat
Idén három kategóriában – kis-, közép- és nagyvállalat – 54…
Tovább olvasom >A rendszerezésnek és a hitnek köszönhetem a sikert – Tomán Szabina
Tomán Szabina üzletasszony volt Krizsó Szilvia vendége a FutureTalks…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Népszerű újításra készül a Primark
2024. május 28-án Magyarországon is megnyitja első üzletét a Primark,…
Tovább olvasom >Nem biztos, hogy a papírcsomagolás a legjobb
A csomagolások környezeti hatásai egyre nagyobb figyelmet kapnak a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >