Magyar termékek a berlini METRO áruházakban
Idén hazánk partnerországként jelenik meg az egyik legrangosabb nemzetközi élelmiszeripari szakkiállításon, a berlini Grüne Wochén. Magyarország jó szereplését, a magyar termékek ismertségének növelését 6 berlini METRO áruház is segíti.
Gráf József földművelődésügyi és vidékfejlesztési miniszter látogatást tesz egy áruházban és találkozik a METRO Cash & Carry Németország vezérigazgatójával, Harald Fraszczak úrral.
A METRO koncepciója szerint jellegzetes élelmiszeripari termékeket mutatnak be, a figyelmet az egyedi élelmiszerexport-kínálatra és gasztronómiára irányítva, egy hosszabb 2010. január 14-24-ig tartó akció keretében. A hangsúly az ízes, minőségi és biztonságos élelmiszerekre, a hagyomány és a korszerűség ötvözetére kerül.
Hat berlini METRO áruházban rendeznek magyar heteket és mutatják be a magyar gasztronómiai kultúrát és élelmiszereket.Többek között:kiemelt megjelenést biztosítanak a magyar termékeknek az áruházi kihelyezésekben, a METRO éttermekben magyar ételkülönlegességeket lehet megkóstolni (pl. lecsót, palacsintát), magyar zene teszi kellemesebbé az áruházi vásárlási élményt, a szórakoztató elemről pedig magyar néptánc együttesek bemutatója gondoskodik. Jótékonysági akció keretében adományt juttatnak el a berlini Brunszvik óvoda számára, továbbá egy utazási irodával együttműködve magyarországi utazás kerül kisorsolásra. A Magyarországot szimbolizáló trikolórban füstölgő csípős paprikát a METRO megjelenteti minden, a magyar heteket népszerűsítő kiadványában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >