Magyar termékek a berlini METRO áruházakban
Idén hazánk partnerországként jelenik meg az egyik legrangosabb nemzetközi élelmiszeripari szakkiállításon, a berlini Grüne Wochén. Magyarország jó szereplését, a magyar termékek ismertségének növelését 6 berlini METRO áruház is segíti.
Gráf József földművelődésügyi és vidékfejlesztési miniszter látogatást tesz egy áruházban és találkozik a METRO Cash & Carry Németország vezérigazgatójával, Harald Fraszczak úrral.
A METRO koncepciója szerint jellegzetes élelmiszeripari termékeket mutatnak be, a figyelmet az egyedi élelmiszerexport-kínálatra és gasztronómiára irányítva, egy hosszabb 2010. január 14-24-ig tartó akció keretében. A hangsúly az ízes, minőségi és biztonságos élelmiszerekre, a hagyomány és a korszerűség ötvözetére kerül.
Hat berlini METRO áruházban rendeznek magyar heteket és mutatják be a magyar gasztronómiai kultúrát és élelmiszereket.Többek között:kiemelt megjelenést biztosítanak a magyar termékeknek az áruházi kihelyezésekben, a METRO éttermekben magyar ételkülönlegességeket lehet megkóstolni (pl. lecsót, palacsintát), magyar zene teszi kellemesebbé az áruházi vásárlási élményt, a szórakoztató elemről pedig magyar néptánc együttesek bemutatója gondoskodik. Jótékonysági akció keretében adományt juttatnak el a berlini Brunszvik óvoda számára, továbbá egy utazási irodával együttműködve magyarországi utazás kerül kisorsolásra. A Magyarországot szimbolizáló trikolórban füstölgő csípős paprikát a METRO megjelenteti minden, a magyar heteket népszerűsítő kiadványában.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >Önelfogadásról, önfelszabadításról és a hétköznapok ajándékáról – Együtt okosodtunk! (Business Days 2024 2. rész)
A Business Days pénteki napja az egész heti megfeszített figyelem…
Tovább olvasom >