Magyar sajt kerül a francia piacra
Újabb mérföldkőhöz érkezett Magyarország vezető sajtgyártó és -forgalmazó vállalata, a Savencia Fromage & Dairy Magyarország Zrt. Egy új, korszerű gyártósor vásárlásával, idén szeptemberétől újabb kapacitásbővítésre kerülhet sor a vállalat veszprémi üzemében. Az új üzemcsarnok fejlesztése is ütemezetten halad, a meg-újult kutatás-fejlesztési központ pedig már meg is kezdte működését. A fagyasztott portfólióból így első alkalommal Magyarországon gyártott termékek érkezhettek az európai sajtpiac központjának számító Franciaországba.
A Savencia Magyarország a tavalyi év elején, több milliárd forint értékű beruházással új gyárépület, raktár, gyártósorok és regionális kutatás-fejlesztési központ kialakítását kezdte meg Veszprémben. A fejlesztések jó ütemben haladnak. Az új üzemcsarnok építése decemberben befejeződött. Az európai gyártási kapacitások optimalizációja révén a panírozott termékek gyártósora a Savencia csoport csehországi egységéből szintén megérkezett a hazai gyáregység-be. Ennek telepítése befejeződött és a gyártás megindult a soron.
A vállalat nemrég egy új, modern, magas kapacitású gyártósor vásárlását is lezárta, amely idén ősszel kezdheti meg a működést az egységben. Az elősütött és panírozott termékek gyártása és fejlesztése, eddig már közel harminc új munkahelyet teremtett a vállalatnál. Az építési és gyár-tósor installálási munkálatok végére a jelenlegi gyártásikapacitás megduplázódik, és a dolgozói létszám szintén tovább emelkedhet.
A termékek hazai forgalmazása mellett, az új kutatás-fejlesztési központ hatalmas sikere, hogy a vállalat történetében először hazai gyártású sajtok jelentek meg a francia piacon.
A gyártás mellett a termékfejlesztés is kulcsfontosságú, így a gyár a magyar tudásra építve, immár nemzetközi innovációs és fejlesztési központként is funkcionál.
Kapcsolódó cikkeink
Újabb mérföldkő a füst nélküli világ felé – fontos állomáshoz érkezett a BAT új gyártócsarnokának fejlesztése Pécsett
A BAT Hungary bokrétaünnepséggel tette emlékezetessé, hogy második feléhez érkezett…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >Megduplázza kazahsztáni beruházását a PepsiCo
A PepsiCo megduplázza a Kazahsztánban épülő sós snackeket gyártó üzemébe…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >