Magyar sajt kerül a francia piacra
Újabb mérföldkőhöz érkezett Magyarország vezető sajtgyártó és -forgalmazó vállalata, a Savencia Fromage & Dairy Magyarország Zrt. Egy új, korszerű gyártósor vásárlásával, idén szeptemberétől újabb kapacitásbővítésre kerülhet sor a vállalat veszprémi üzemében. Az új üzemcsarnok fejlesztése is ütemezetten halad, a meg-újult kutatás-fejlesztési központ pedig már meg is kezdte működését. A fagyasztott portfólióból így első alkalommal Magyarországon gyártott termékek érkezhettek az európai sajtpiac központjának számító Franciaországba.
A Savencia Magyarország a tavalyi év elején, több milliárd forint értékű beruházással új gyárépület, raktár, gyártósorok és regionális kutatás-fejlesztési központ kialakítását kezdte meg Veszprémben. A fejlesztések jó ütemben haladnak. Az új üzemcsarnok építése decemberben befejeződött. Az európai gyártási kapacitások optimalizációja révén a panírozott termékek gyártósora a Savencia csoport csehországi egységéből szintén megérkezett a hazai gyáregység-be. Ennek telepítése befejeződött és a gyártás megindult a soron.
A vállalat nemrég egy új, modern, magas kapacitású gyártósor vásárlását is lezárta, amely idén ősszel kezdheti meg a működést az egységben. Az elősütött és panírozott termékek gyártása és fejlesztése, eddig már közel harminc új munkahelyet teremtett a vállalatnál. Az építési és gyár-tósor installálási munkálatok végére a jelenlegi gyártásikapacitás megduplázódik, és a dolgozói létszám szintén tovább emelkedhet.
A termékek hazai forgalmazása mellett, az új kutatás-fejlesztési központ hatalmas sikere, hogy a vállalat történetében először hazai gyártású sajtok jelentek meg a francia piacon.
A gyártás mellett a termékfejlesztés is kulcsfontosságú, így a gyár a magyar tudásra építve, immár nemzetközi innovációs és fejlesztési központként is funkcionál.
Kapcsolódó cikkeink
Hasít a Demján Sándor 1+1 KKV Beruházás-élénkítő Támogatási Program
Magyarország forrásainak a magyar családoknál és a vállalkozásoknál van a…
Tovább olvasom >2,75 milliárd dolláros beruházást jelentett be a Heineken Mexikóban
A Heineken mintegy 2,75 milliárd dollár értékű beruházást hajt végre…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Beruházunk, mégsem haladunk
A GKI az elmúlt időszakban átfogó elemzéssorozatot készített a magyar…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >