Magyar részvétellel megnyílt a Gulfood 2021 élelmiszeripari szakkiállítás
Megnyílt az arab térség vezető élelmiszer- és vendéglátóipari szakkiállítása a Gulfood 2021; a február 21-25. között Dubajban zajló rendezvényen az Agrármarketing Centrum (AMC) 11 kiállító részvételével, 156 négyzetméteres standdal képviseli Magyarországot – közölte az AMC hétfőn az MTI-vel.
A közlemény szerint fagyasztott zöldségek és gyümölcsök, müzlik, tejtermékek, méz, hús, fagyasztott péksütemények, növényi olajok és édesipari termékek termelői, gyártói alkotják a magyar cégek körét.
Dubajban a járványügyi helyzet kockázati tényezőit figyelembe véve, szigorú biztonsági intézkedésekkel nyitották meg a szakmai vásárt, az ötnapos rendezvényen mintegy 2500 cég mutatja be termékeit 85 országból.
Az idei szakkiállításon az üzletfejlesztés mellett kiemelt figyelmet fordítanak a jövő élelmiszereire és az innovatív fejlesztésekre, valamint versenyeket is rendeznek. Példaként említették, hogy a Gulfood hivatalos innovációs versenyén tejmentes termékek kategóriában a magyar Fino-Food Kft. is díjat nyert, a túróhelyettesítő termékükért a „Leginnovatívabb tejtermék” elismeréssel jutalmazták a céget.
Kiemelték, a Gulfood nemcsak a folyamatosan növekvő emirátusi piacra, hanem az egész közel-keleti és ázsiai térségre is kijutási lehetőséget teremthet. Ezért az AMC célja, hogy minél több magyarországi élelmiszergyártó cég számára biztosítson exportfejlesztési lehetőséget a nemzetközi szakkiállításokon, ahol a hazai cégek bemutatkozhatnak az arab térség importőrei előtt. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Elindult a sertéshús fogyasztását ösztönző kampány
A kiegyensúlyozott táplálkozásban kiemelt helyet foglalnak el a vörös húsok,…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Egy, két, hárs – hársmézet népszerűsítő kampány indult
A téli időszak kedvelt immunerősítője, a hársméz áll az idei…
Tovább olvasom >További cikkeink
Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >A MOL Campus mindkét étterme, a Virtu és a Zazie is Michelin ajánlást kapott
Mindössze egy évvel a megnyitásukat követően a MOL Campus mindkét…
Tovább olvasom >Változások az alkoholreklámozási szabályokban 2024. január 1-től
2024. január 1-jétől jelentős változások lépnek életbe az alkoholreklámozás terén,…
Tovább olvasom >