Magyar pálinkák is bemutatkoznak a jövő tavaszi düsseldorfi szakkiállításon
Magyar pálinkák is bemutatkoznak a ProWein szakvásáron, a nemzetközi bor- és szeszesital-ágazat egyik legfontosabb üzleti fórumán Düsseldorfban 2018. március 18-20. között – tájékoztatta az Agrármarketing Centrum (AMC) szerdán az MTI-t.
Az AMC 43 négyzetméteres közösségi standdal és három hazai kiállítóval jelenik majd meg, a kitelepüléssel azt szeretnénk elérni, hogy a magyar pálinka a régió kereskedelmi kapcsolataiban is méltó alternatívaként szerepeljen a minőségi aperitifek és röviditalok között – jelezte Daróczi László, az AMC ügyvezetője a közlemény szerint.
A ProWein történetében először a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) közösségi standjának közvetlen szomszédságában lesznek elhelyezve az önálló standdal érkező magyar kiállítók, és megújult arculati elemekkel ösztönzik majd a magyar borok megízlelésére, megvásárlására a látogatókat – közölte Gál Zsombor, az MTÜ bor- és gasztromarketing főosztályvezetője. A tervek szerint a magyar borok mellett az MTÜ a magyar gasztronómia megismertetése érdekében kóstoltatásokkal és különleges cateringgel is készül.
A közlemény szerint az idei szakvásáron 60 ország 6615 kiállítója vett részt, több mint 58 ezer szakmai látogató érkezett 131 országból, hat év alatt 50 százalékkal sikerült a szervezőknek megemelni a ProWein események látogatóinak számát. A vendégek kétharmada csúcsvezető, és minden második látogató kereskedelmi üzletet is köt.
Kapcsolódó cikkeink
A megújult ProWein mindenkit lázba hoz
„Fedezd fel a holnap ízeit” mottóval, friss és modern megjelenéssel,…
Tovább olvasom >Válságban a legális pálinkagyártás: az adómentes magánfőzés torzítja a piacot
A magyar kereskedelmi pálinkafőzdék helyzete tovább romlik, forgalmuk mélypontra süllyedt,…
Tovább olvasom >Elindult a sertéshús fogyasztását ösztönző kampány
A kiegyensúlyozott táplálkozásban kiemelt helyet foglalnak el a vörös húsok,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >