Magyar borok mutatkoztak be nemzetközi borrendezvényeken
Magyar borok mutatkoztak be Németországban és Csehországban az Agrármarketing Centrum szervezésében.
A ProWein Düsseldorf borászati rendezvényen 36 magyar borászat állította ki 264 féle borát, a jellegzetes magyar fajtákat nemzetközi és magyar szakértők ismertették a mesterkurzusokon 2022. május 15-17. között – közölte az Agrármarketing Centrum (AMC) csütörtökön az MTI-vel.
A közlemény kiemeli: 25 éves múltú kiállításon 2022-ben 62 ország 5700 kiállítója vett részt, és több mint 38 ezer szakmai látogatót vonzott 145 országból. A mesterkurzusok között a magyar borvilágról átfogóan bemutató előadások hangzottak el az illatos fehérektől kezdve, az olaszrizlingen és a furminton át a kadarkáig. Kiemelt szerepet kapott a Tokaji Aszú, a Villányi és a Balatoni borvidék, a kékfrankos, a száraz furmint, a pezsgők és habzóborok is.
A közlemény kitér arra, hogy a magyar borok ezt megelőzően a Wine Prague rendezvényen mutatkoztak be 2022. május 10-11-én Prágában. A hatodik alkalommal megrendezett nemzetközi borvásár elsősorban a szakmai közönséget célozta meg.
Az AMC által szervezett 8 pulton 12 borászat mutatkozott be, emellett a Borkóstoló zónában Angerman László sommelier mutatta be a magyar borokat. Mindkét napon mesterkurzuson is részt vehettek a szakmai látogatók – tájékoztatott az Agrármarketing Centrum. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >Továbbra is a ProWein a bor- és szeszesital-ágazat vezető szakvására
Optimista hangulatban telt a világ legnagyobb és legjelentősebb bor- és…
Tovább olvasom >Tíz magyar élelmiszergyártó mutatkozik be Japánban
Idén 10 magyar kiállítóval jelent meg az Agrármarketing Centrum (AMC)…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt az FHA Szingapúr, hat kiállító az Agrármarketing Centrum standján
Több mint ötvenkét országból, mintegy ezerötszáz kiállító részvételével nyílt meg…
Tovább olvasom >„Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat: Infláción innen és túl
A „Szerelmem a trade marketing” konferenciasorozat alcíme idén „Infláción innen…
Tovább olvasom >A világ minden tájáról vonzza az iparági vezetőket a Fruit Logistica
A Fruit Logistica, a világ vezető gyümölcs- és zöldségipari szakkiállítása,…
Tovább olvasom >