Magazin: Prémium állóhely
Eredetileg japán az ötlet, mármint az állóhely a „fine dining” vendéglátóhelyen (a tokiói Shimada étterem volt az interneten fellelhető források szerint az első), de hogy koncepcióként közismert legyen, ahhoz igencsak kellett az is, hogy a prémium szendvicseket kínáló kis New York-i lánc, a Mile End Sandwich is megpróbálkozzon az elgondolással.
A tulajdonosok feltehetően sohasem ettek főtt kolbászt mustárral a 80-as évek Budapestjén, igaz, nem is olyan alapanyagokkal dolgoznak. Pedig ez is olyan atmoszféra a két fiatal tulajdonos szerint, amit állva lehet igazán élvezni. Nem valami fülénél fogva előhúzott marketingfejlesztésről van szó – a fajlagos költségek szerény csökkenése és a forgalom jóval kevésbé szerény növekedése igazolta a terveket; érdemes volt a Mile Endben megszokotthoz képest jóval alacsonyabb áron kínálni az ínyenc-szendvicseket: a helyen rendszeres a vendégek sorban állása.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
13 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a vendéglátóhelyek,…
Tovább olvasom >Komoly turisztikai növekedés előtt áll Budapest, különösen konferenciaturizmus terén
A Budapesti turizmus jövőbeli növekedése kétszámjegyű mértékű lehet, ha a…
Tovább olvasom >9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >