Magazin: Prémium állóhely

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 12. 14. 11:28

Eredetileg japán az ötlet, mármint az állóhely a „fine dining” vendéglátóhelyen (a tokiói Shimada étterem volt az interneten fellelhető források szerint az első), de hogy koncepcióként közismert legyen, ahhoz igencsak kellett az is, hogy a prémium szendvicseket kínáló kis New York-i lánc, a Mile End Sandwich is megpróbálkozzon az elgondolással.

A tulajdonosok feltehetően sohasem ettek főtt kolbászt mustárral a 80-as évek Budapestjén, igaz, nem is olyan alapanyagokkal dolgoznak. Pedig ez is olyan atmoszféra a két fiatal tulajdonos szerint, amit állva lehet igazán élvezni. Nem valami fülénél fogva előhúzott marketingfejlesztésről van szó – a fajlagos költségek szerény csökkenése és a forgalom jóval kevésbé szerény növekedése igazolta a terveket; érdemes volt a Mile Endben megszokotthoz képest jóval alacsonyabb áron kínálni az ínyenc-szendvicseket: a helyen rendszeres a vendégek sorban állása.

Kapcsolódó cikkeink