Magazin: Nagypályás catering, IV.

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 10. 08. 08:16

Münchenbe invitálta szakmai kirándulásra vendéglátós partnereit tavasz végén az MVI és a Coninvest Kft. – erről az útról számol be sorozatunk. A vendégek többek között a Kaefer cégcsoport konyháit, üzleteit és éttermét is meglátogatták.

Horec_MVI_Kaefer  3_opt

A Kaefer belvárosi Feinkostladen – magyarul delikateszüzlet, de inkább kisebb áruházra hasonlít – elnevezésű kereskedése még német viszonylatban is műfajának legelőkelőbbjei és nem utolsósorban leglátványosabbjai közé tartozik. Ez volt a még mindig családi kézben lévő vállalkozás kiindulópontja 3 generációval ezelőtt. Az olvasó képzeljen el egy a pince- és a földszinten húzódó labirintust, kis meseországot, ahol fordulók, lépcsők választanak el hagyományos és modern stílusban berendezett helyiségeket. Mintha 14, különféle termékeket kínáló luxusboltot építettek volna egymás mellé; édesség, hús, sajtok, zöldségek, cukrásztermékek és sok más. Mindegyikben ízelítő a világ (és persze Németország) legjobb termékeiből, igaz, a minőségnek megfelelő árakon – hogy csak a legegyszerűbb példát hozzuk: a legolcsóbb zsemle 1,3 euróba kerül.

A vevők autóját, akárcsak egy luxusszállodában, a személyzet parkolja be a mélygarázsba. A vásárlót megszólítják, „kezelik”, a zöldség-gyümölcs részlegben például az eladó végigsétál vele a pultok között, csak mutatnia kell, mit pakoljanak a csomagtartójába.

Az üzlet felett egy látványkonyhás csúcsétterem működik, melynek különlegessége a rengeteg különterem, ezek mindegyike más koncepcióval és ehhez igazított enteriőrrel büszkélkedhet. A kis termek a német felsőosztály egyedi kulturális igényei szerint nyújtanak gasztronómiai élményt a vendégek számára. A cég party service részlege olyan ügyfeleket tudhat magáénak, mint a BMW, az AUDI vagy akár a híres Benetton család.

Kapcsolódó cikkeink