Magazin: METRO: Próbáld meg, aztán figyeld a profikat!
Rendhagyó és kreatív módon tudatosította gasztronómiai szakújságírókkal a METRO, milyen alapanyaggal dolgoznak majd a séfek a Bocuse d’Or európai döntőjén, és az oda vezető nemzeti selejtezőkben.
Mint ismeretes, a verseny magyar és európai döntőjének alapanyag-szükségletét a METRO Kereskedelmi Kft. biztosítja. A nagy megmérettetés témája a gímszarvas és a kecsege (kaviárjával). A cég egyrészt a gímszarvasból és a kecsegéből, illetve a legfontosabb hozzávalóikból álló csomagokat küldött – két részletben – azoknak az újságíróknak, akik vállalták, hogy a neten dokumentálják és olvasóik elé tárják a különleges alapanyagokból álló ételek elkészítésének folyamatát. Nos, ezt hívjuk multifunkcionális marketingkommunikációnak: reklám és önreklám, PR, újszerű sajtókapcsolat-építés egy füst alatt. Tanítani lehetne!
És ki utasítana vissza egy ilyen ajánlatot? Gímszarvast céklaraguval és céklapürével? Kecsegét tintahalas rizottóval? Naná, sőt, még az oroszlánt is!
Ám mivel az így megtisztelt újságíró nem feltétlenül a tökéletesség élményét éli át otthon, a Metro „közös főzésre” is meginvitálta a sajtó képviselőit, ahol a Bocuse d’Or hazai döntőjének két szereplője, Volontér István és Szabó Lászó főzte le a versenyen készített húsételét.
– Egészen más egy zsűrinek készített tál, mint egy éttermi, mert míg a vendég eszik, a zsűri kóstol – magyarázták el a séfek –, nagyjából öt percnyi idő van arra, hogy a szakács többféle, jól megkomponált ízzel meggyőzze a pontozókat.
Egy adott alapanyagról minden versenyző másképp gondolkodik: a két séf többtucatnyi hozzávalóval készült tányérján jószerével csak a csicsóka és a tárkony volt közös. Mégis, a két végeredmény egyformán közelítette a tökéletest!
Kapcsolódó cikkeink
Bemutatjuk a média és marketingkommunikációs szakmai AI Guide-ot
A legjelentősebb hazai kommunikációs szakmai szervezetek példaértékű együttműködésében készült el…
Tovább olvasom >A jövő már elkezdődött – Gondolatok az Innovációk napjáról
Hogyan formálják az innovációk a kereskedelem és az élelmiszeripar jövőjét?…
Tovább olvasom >Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >Mezőkövesden nyitotta meg 240. üzletét a PENNY Magyarország
Július 10-én megnyitotta kapuit Mezőkövesden a PENNY Magyarország 240. üzlete.…
Tovább olvasom >Sok tonnányi segítség: higiéniai papírtermék-adomány a legkiszolgáltatottabbaknak
Több ezer rászoruló gyermeket, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat esélyteremtő gyermekprogramjainak intézményeit,…
Tovább olvasom >