Magazin: METRO: Próbáld meg, aztán figyeld a profikat!
Rendhagyó és kreatív módon tudatosította gasztronómiai szakújságírókkal a METRO, milyen alapanyaggal dolgoznak majd a séfek a Bocuse d’Or európai döntőjén, és az oda vezető nemzeti selejtezőkben.
Mint ismeretes, a verseny magyar és európai döntőjének alapanyag-szükségletét a METRO Kereskedelmi Kft. biztosítja. A nagy megmérettetés témája a gímszarvas és a kecsege (kaviárjával). A cég egyrészt a gímszarvasból és a kecsegéből, illetve a legfontosabb hozzávalóikból álló csomagokat küldött – két részletben – azoknak az újságíróknak, akik vállalták, hogy a neten dokumentálják és olvasóik elé tárják a különleges alapanyagokból álló ételek elkészítésének folyamatát. Nos, ezt hívjuk multifunkcionális marketingkommunikációnak: reklám és önreklám, PR, újszerű sajtókapcsolat-építés egy füst alatt. Tanítani lehetne!
És ki utasítana vissza egy ilyen ajánlatot? Gímszarvast céklaraguval és céklapürével? Kecsegét tintahalas rizottóval? Naná, sőt, még az oroszlánt is!
Ám mivel az így megtisztelt újságíró nem feltétlenül a tökéletesség élményét éli át otthon, a Metro „közös főzésre” is meginvitálta a sajtó képviselőit, ahol a Bocuse d’Or hazai döntőjének két szereplője, Volontér István és Szabó Lászó főzte le a versenyen készített húsételét.
– Egészen más egy zsűrinek készített tál, mint egy éttermi, mert míg a vendég eszik, a zsűri kóstol – magyarázták el a séfek –, nagyjából öt percnyi idő van arra, hogy a szakács többféle, jól megkomponált ízzel meggyőzze a pontozókat.
Egy adott alapanyagról minden versenyző másképp gondolkodik: a két séf többtucatnyi hozzávalóval készült tányérján jószerével csak a csicsóka és a tárkony volt közös. Mégis, a két végeredmény egyformán közelítette a tökéletest!
Kapcsolódó cikkeink
Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >Növekvő sajátmárkás forgalom a Metrónál
2024/25-ös üzleti évének első öt hónapjában 24,8%-ra növelte sajátmárkás termékeinek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Bemutatkozik a Henkel Magyarország Consumer Brands új vezetője – Maurizio Salvaggio a csapat erejében hisz
Április elsejétől új igazgató, Maurizio Salvaggio vezeti a Henkel Magyarország…
Tovább olvasom >A Pick Szeged Zrt. nyeresége csökkent, árbevétele nőtt tavaly
A Pick Szeged Zrt. adózott eredménye 2024-ben 6,7 milliárd forint…
Tovább olvasom >Átadták a Nestlé napelemparkját Szerencsen
Szerencsen átadták a Nestlé közép-európai regionális kávé- és kakaóitalpor-gyártó és…
Tovább olvasom >