Magazin: METRO: Próbáld meg, aztán figyeld a profikat!
Rendhagyó és kreatív módon tudatosította gasztronómiai szakújságírókkal a METRO, milyen alapanyaggal dolgoznak majd a séfek a Bocuse d’Or európai döntőjén, és az oda vezető nemzeti selejtezőkben.
Mint ismeretes, a verseny magyar és európai döntőjének alapanyag-szükségletét a METRO Kereskedelmi Kft. biztosítja. A nagy megmérettetés témája a gímszarvas és a kecsege (kaviárjával). A cég egyrészt a gímszarvasból és a kecsegéből, illetve a legfontosabb hozzávalóikból álló csomagokat küldött – két részletben – azoknak az újságíróknak, akik vállalták, hogy a neten dokumentálják és olvasóik elé tárják a különleges alapanyagokból álló ételek elkészítésének folyamatát. Nos, ezt hívjuk multifunkcionális marketingkommunikációnak: reklám és önreklám, PR, újszerű sajtókapcsolat-építés egy füst alatt. Tanítani lehetne!
És ki utasítana vissza egy ilyen ajánlatot? Gímszarvast céklaraguval és céklapürével? Kecsegét tintahalas rizottóval? Naná, sőt, még az oroszlánt is!
Ám mivel az így megtisztelt újságíró nem feltétlenül a tökéletesség élményét éli át otthon, a Metro „közös főzésre” is meginvitálta a sajtó képviselőit, ahol a Bocuse d’Or hazai döntőjének két szereplője, Volontér István és Szabó Lászó főzte le a versenyen készített húsételét.
– Egészen más egy zsűrinek készített tál, mint egy éttermi, mert míg a vendég eszik, a zsűri kóstol – magyarázták el a séfek –, nagyjából öt percnyi idő van arra, hogy a szakács többféle, jól megkomponált ízzel meggyőzze a pontozókat.
Egy adott alapanyagról minden versenyző másképp gondolkodik: a két séf többtucatnyi hozzávalóval készült tányérján jószerével csak a csicsóka és a tárkony volt közös. Mégis, a két végeredmény egyformán közelítette a tökéletest!
Kapcsolódó cikkeink
Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >Történelmi győzelem az ifjúsági szakács VB-n
A Bocuse d’Or előszobájaként is emlegetett Chaine Ifjúsági Szakács Világbajnokság…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új irány a haszonjárműveknél: a Transporter és az ID. Buzz formabontó újdonságai
A Volkswagen Transporter hetedik generációja újraértelmezi a klasszikus haszonjármű fogalmát,…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Rekordösszegű adomány a P&G paralimpikonokat támogató kampányában
Több mint húszmillió forint gyűlt össze A Mindennapok Bajnokai elnevezésű…
Tovább olvasom >