Magazin: Itthon is Yemaya, avagy a teázás csúcsa
A teaivás élvezet – így tartja a teakedvelő átlag európai; a teaivás élvezet, filozófia, rekreáció, életforma – így látja a távol keleti ember, és ma az előbbiek közül már mind többen fogadják el az utóbbiak megközelítését. A fogyasztói társadalmak polgárainak lehetősége nyílt (és igénye támadt) a legkülönlegesebb ízek kipróbálására a teák között is. Mindehhez a Yemaya márka kifejlesztői megtalálták a rendkívüli alapanyagokat, és megkreálták a teák között eddig ismeretlen, extravagáns termékformákat.
Vannak közöttük terroir-szelektáltak, hosszú érlelésűek, a tea virágának bimbójából, különféle keleti fűszerekkel „ízesítettek” – nehéz lenne felsorolni. Kiszerelésük pedig nagyon 21. századi: a teacsodákat klasszikus bon-bon formákba, vagy éppen a csokoládékéhoz hasonló táblákba préselik. A szív formájú L’amour családhoz például ugyanilyen alakú teatojást is csomagolnak.
A Yemaya teák profin megcsinált luxustermékek – nem is csodálkoztunk, hogy itthon a minőségben tréfát nem ismerő T. Nagy Tamás választékában találkoztunk velük. Kínálásukat a teákról (is) átszellemülten beszélő vállalkozó a vendéglátásban nem is elsősorban a klasszikus értékesítési formák között képzeli el, sokkal inkább más értékes szolgáltatásokkal ötvözve: például wellness programok után ajándékként, vagy szállodai teadélutánokon – van is ezekre már magyar példa is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Kemény leánybúcsúk kelléke – A nap videója
És még a mixer is cifrázza! A videóért katt a…
Tovább olvasom >