Magazin: Fuss a pénzem után II.
A businessinsider.com olyan lélektani fogásokat gyűjtött csokorba, amelyekkel az amerikai éttermek vendégeik fogyasztását ösztönzik.
= Az étlapon rövid leíró mondatokkal jellemezze az ételeket!
= Kösse családinak tűnő jellemzőkhöz a fogásokat: nagymama rizsfelfújtja, Lusika néni legendás szalontüdője!
=Használjon nemzetekre vagy földrajzi helyekre utaló elnevezéseket: például olasz ételneveket, az elkészítés módjára jellemző franciás kifejezéseket!
=Ne adjon meg szatócsboltra jellemző árakat: a 2990 forintnál sokkal barátságosabb a 2900! Tisztább az étlap, ha az árakat százforintokra kerekíti.
=Ha nem idegen étterme stílusától, használjon illusztrációkat az étlapon és asztali POS-eszközein!
=Szerepeltessen étlapján drága ételeket is, a többit nem fogja olyan drágának találni a vendég!
=Hasonló meggondolásból kínáljon egyes fogásokat két adagméretben is, a nagyobb adag magasabb áron bizonyos értelemben csak csali.
=Étlapján, weboldalán rakja a jobb felső sarokba, amit legjobban el akar adni – oda irányul először a vendég tekintete –, vagy a „lista” elejére, mert az ott olvasottakra emlékszik leginkább.
=Ha nem ellenkezik étterme stílusával, szolgáltasson halk komolyzenét – ilyenkor a vendégek hajlamosabbak drágább ételeket választani. Ha hangos zene szól egy szórakozóhelyen, akkor több ital fogy.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: lakásfelújításra is fordítható a SZÉP kártyára érkező összeg fele 2025-től
A jövő évtől a SZÉP kártyára érkező összeg felét lakásfelújításra,…
Tovább olvasom >Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Kemény leánybúcsúk kelléke – A nap videója
És még a mixer is cifrázza! A videóért katt a…
Tovább olvasom >