Magazin: Az alap már szilárd!
Ha elfogadjuk a tényt, hogy az olasz tiramisut majdnem mindenki szereti – hazai éttermek nem kis hányadában is a kínálat része –, egy pillanatra sem lepődünk meg azon, hogy üzletkoncepciót építenek a desszertre. (Bár az összefüggés nem törvényszerű, szerintünk ebben a döntésben szerepe lehetett a kizárólag a tejberizsekre építő New York-i Rice to Riches elgondolás óriási sikerének is – ahogy arról mi is írtuk lapjainkon: ennek az üzletnek filmsztárok is látogatói.)
A velencei eredetű édesség alapja, mint köztudott, a mascarpone sajt, a piskótatészta, az eszpresszó kávé és a kakaó – többnyire az utóbbi kettőt más alapanyagokkal cserélve variálják a desszertet a „modern” világ cukrászai.
A Columbia egyetem üzleti szakán végzett Alessandro Radici a tiramisu-variálás Olaszországban terjedő divatjára építve nyitotta nyár elején Dolce Vizio Tiramisu néven üzletét. A választék egyelőre hat különböző ízvariációra épül, ám a pontos összeállítást a vásárlók saját ízlésük szerint is befolyásolhatják. Ami egyébként kár, hiszen az „eredeti receptek” utolsó finomításainál a bergamói Michelin-csillagos séf, Fabrizio Farrari segédkezett.
Az édesség helyben is fogyasztható, mondjuk egy jó kávéval, de műanyag edényekben el is vihető.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Óriási eredmény: minden korábbinál több Michelin-elismerés a hazai éttermeknek és szállodáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Budapest a Condé Nast Traveller toplistáján: a főváros a 19. helyen Európa legjobb városai között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Marriott elindította szabadtéri fókuszú márkáját: Outdoor Collection by Marriott Bonvoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >