Magasabb szintű állatjóléti sztenderdeket vezet be a Lidl Németországban
A Lidl Németország bejelentette, hogy a frissmarhahús- és tejkínálatára vonatkozóan magasabb szintű állatjóléti sztenderdeket vezet be.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
2023 októbere és 2024 tavasza között a Lidl Németország az érintett kategóriákban szereplő termékeket olyan gazdaságokból szerzi be, amelyek a négyes szintű állattartási sztenderdek legalább hármas szintjét teljesítik. A diszkont már most elérte azt a célját, hogy 2024 végéig az üzleteiben kínált teljes frisshús-választék legalább 25%-a megfeleljen a 3-as és 4-es állatjóléti előírásoknak.
A diszkont a jövő év elejétől a saját márkás friss és laktózmentes tej esetében is ugyanezt az elvárást támasztja. Ezt 2024-ben követi majd a tartós tej, amivel befejeződik a diszkont teljes tejkínálatának magasabb állatjóléti előírásokra történő átállítása.
Kapcsolódó cikkeink
Rekordbevételt hozhat a Valentin-nap a kiskereskedelemben
A Valentin-napi költések világszerte rekordot dönthetnek idén, mind az Egyesült…
Tovább olvasom >A német piacvezető drogéria, a dm technológiába és a vásárlási élménybe invesztál
A német drogériaóriás dm Közép-Európa szerte kezdi lekörözni az élelmiszer-kiskereskedőket.…
Tovább olvasom >Németországban is elindul a HelloFresh ételházhozszállítási szolgáltatása
A HelloFresh bevezette Németországban a Factor nevű készétel-házhozszállítási szolgáltatását, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >