Magasabb szintű állatjóléti sztenderdeket vezet be a Lidl Németországban
A Lidl Németország bejelentette, hogy a frissmarhahús- és tejkínálatára vonatkozóan magasabb szintű állatjóléti sztenderdeket vezet be.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
2023 októbere és 2024 tavasza között a Lidl Németország az érintett kategóriákban szereplő termékeket olyan gazdaságokból szerzi be, amelyek a négyes szintű állattartási sztenderdek legalább hármas szintjét teljesítik. A diszkont már most elérte azt a célját, hogy 2024 végéig az üzleteiben kínált teljes frisshús-választék legalább 25%-a megfeleljen a 3-as és 4-es állatjóléti előírásoknak.
A diszkont a jövő év elejétől a saját márkás friss és laktózmentes tej esetében is ugyanezt az elvárást támasztja. Ezt 2024-ben követi majd a tartós tej, amivel befejeződik a diszkont teljes tejkínálatának magasabb állatjóléti előírásokra történő átállítása.
Kapcsolódó cikkeink
Közös tisztítószercsomagokat kínál a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban
Stratégiai együttműködésre lép a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
A gazdasági fellendülés ellenére nőtt a fizetésképtelenségek száma a közép-kelet-európai régióban
Ellentmondásos képet fest a Coface nemzetközi hitelbiztosító éves Közép- és…
Tovább olvasom >Egy kattintás a boldogságért: tízből kilenc magyar impulzusvásárló
A magyarok ötöde vásárol rendszeresen olyan terméket, amit előre nem…
Tovább olvasom >Közös tisztítószercsomagokat kínál a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban
Stratégiai együttműködésre lép a Vileda és a Dr. Beckmann Németországban…
Tovább olvasom >