Love Beer Napot szervezett a HEINEKEN
A budapesti romkocsmanegyed egyik ikonikus helyszínén, a Fogas házban tartott tematikus napot a HEINEKEN Hungária. Az eseményen a friss innovációk mellett a sörkészítés praktikáival is megismerkedhettek a média képviselői.
Csapatversennyel, gasztronómiai kalandokkal, sörkvízzel, vakteszttel várta májusi eseményén a média képviselőit a HEINEKEN Hungária. Az eseményen az újságírók előtt feltárták a tökéletes csapolás titkait és bemutatták a sör útját a kalásztól a korsóig. A Love Beer Napon mutatkoztak be a vállalat új termékei, termékcsoportjai.
A HEINEKEN Hungária idei innovációit a fogyasztói igények ihlették. A Soproni, a nagy sörgyártók közül egyedüliként, idén egy új, felsőerjesztésű variánssal jelentkezik, az APA után most egy IPA sörkülönlegességet vezetnek be a piacra. A Soproni Óvatos Duhaj IPA a különleges gyártási technológiának és a készítéskor felhasznált Citra és Cascade komlóknak köszönhető.
Az import sörkülönlegességek kedvelői számára 2017-től a HEINEKEN csokorba gyűjti a legkiválóbb prémium import söröket, „Beers of Europe” néven. A csokor a már megszokott és méltán népszerű Edelweiss és Krusovice sörök mellett két vadonatúj márkát is tartalmaz: belga apátsági Affligem sört és egy különleges, meggyes lambic sört, a Mort Subite-et.
A Gösser NaturZitrone radlerek új ízekkel egészülnek ki, a meglévő citromos mellé elérhető lesz a grapefruit és a bitter lemon ízesítés is. Új, meggy-citrom variánssal egészül ki a Soproni Radler család is.
2017 méltán nevezhető a HEINEKEN Hungária esetében az innováció évének, hiszen most először a Heineken márka is egy példa nélküli újdonsággal érkezik, az alkoholmentes Heineken 0,0-val. Sörfőző mestereik a nulláról indulva évekig kutattak, kísérleteztek és kóstoltak, míg végül megalkották ezt az egyedülálló receptúrát: dupla főzés, frissítő, gyümölcsös íz jegyek és a lágy maláta aromájának tökéletes egyensúlyát, alkoholmentes változatban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >