Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron az Egyesült Államokban
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek, melynek keretében a Pepsi bizonyos ételekhez és alkalmakhoz igyekszik párosítani üdítőitalait.
A Pepsi a nyári grillezéshez igazodó, limitált kiadású barack és lime ízeket vezet be – közölte az italóriás egy közleményben.
A termék a magyar piacon nem elérhető – tudta meg a Trade magazin a Pepsi magyarországi kommunikációs ügynökségétől.
A New York-i vállalat szerint „a lime fanyar citrusos íze és az érett őszibarack bársonyos édessége népszerű, hiszen a nyárt idézi”. A Pepsi hozzátette, hogy az új italok „édes és frissítő íze” kiválóan illik a grill merész, dinamikus és füstös-sós ízvilágához.
Az új barackos és lime-os üdítőket a Pepsi Bobby Flay séffel együttműködve népszerűsíti, miközben a márka #BetterWithPepsi kampányára épít. A kampányban a cég hozzáférést ad Flay exkluzív receptjeihez és BBQ-nyereményjátékot is meghirdet.
Okos húzásnak tűnik a Pepsitől, hogy a nyári szezon közeledtével a grillezést célozza meg. A vállalat által is hivatkozott Harris Poll nemrégiben készült tanulmánya szerint ugyanis az amerikaiak 80%-a jobban kedveli a szabadtéri grillezést, mint a vendéglőben való étkezést, és a fogyasztók több mint fele a grillezést tekinti az egyik legkedvesebb hobbijának.
Miközben a szénsavas üdítőital-fogyasztás immár több mint 20 éve egyre csökken amiatt, hogy a fogyasztók egészségesebb termékek felé fordulnak és igyekeznek cukorbevitelüket mérsékelni, az üdítőitalgyártók egyedi és korlátozott ideig tartó ajánlatokkal próbálják a fogyasztókat magukhoz vonzani és a kategória iránti érdeklődést növelni.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Az ár-érték arányra helyezi a hangsúlyt a Target iskolakezdési kampányában az Egyesült Államokban
A diszkontóriás július második hetében indította el iskolakezdési kampányát, amelyben…
Tovább olvasom >Leépít az Upside Foods
A sejttenyésztett húst előállító vállalat a „bizonytalan makrokörnyezetre” hivatkozva tervez…
Tovább olvasom >„Csendes” órákat vezet be üzleteiben a kanadai Walmart
A Walmart Canada új kezdeményezése keretében áruházait „csendes” órákkal kívánja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >