Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron az Egyesült Államokban
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek, melynek keretében a Pepsi bizonyos ételekhez és alkalmakhoz igyekszik párosítani üdítőitalait.
A Pepsi a nyári grillezéshez igazodó, limitált kiadású barack és lime ízeket vezet be – közölte az italóriás egy közleményben.
A termék a magyar piacon nem elérhető – tudta meg a Trade magazin a Pepsi magyarországi kommunikációs ügynökségétől.
A New York-i vállalat szerint „a lime fanyar citrusos íze és az érett őszibarack bársonyos édessége népszerű, hiszen a nyárt idézi”. A Pepsi hozzátette, hogy az új italok „édes és frissítő íze” kiválóan illik a grill merész, dinamikus és füstös-sós ízvilágához.
Az új barackos és lime-os üdítőket a Pepsi Bobby Flay séffel együttműködve népszerűsíti, miközben a márka #BetterWithPepsi kampányára épít. A kampányban a cég hozzáférést ad Flay exkluzív receptjeihez és BBQ-nyereményjátékot is meghirdet.
Okos húzásnak tűnik a Pepsitől, hogy a nyári szezon közeledtével a grillezést célozza meg. A vállalat által is hivatkozott Harris Poll nemrégiben készült tanulmánya szerint ugyanis az amerikaiak 80%-a jobban kedveli a szabadtéri grillezést, mint a vendéglőben való étkezést, és a fogyasztók több mint fele a grillezést tekinti az egyik legkedvesebb hobbijának.
Miközben a szénsavas üdítőital-fogyasztás immár több mint 20 éve egyre csökken amiatt, hogy a fogyasztók egészségesebb termékek felé fordulnak és igyekeznek cukorbevitelüket mérsékelni, az üdítőitalgyártók egyedi és korlátozott ideig tartó ajánlatokkal próbálják a fogyasztókat magukhoz vonzani és a kategória iránti érdeklődést növelni.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Snoop Dogg új funkcionális italokat dob piacra
Snoop Dogg és a Harmony Craft Beverages Iconic Tonics néven…
Tovább olvasom >Hangsúlyosabb megjelenést kapnak az európai termékek a dán Salling Group üzleteiben
Új, „fekete csillagos” címkét vezet be üzleteiben a dán Salling…
Tovább olvasom >Új élelmiszer-vásárlási funkciókkal bővül az Alexa
Alexa technológiájának fejlesztésével igyekszik tovább javítani a digitális élelmiszer-vásárlási élményt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >