Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron az Egyesült Államokban
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek, melynek keretében a Pepsi bizonyos ételekhez és alkalmakhoz igyekszik párosítani üdítőitalait.
A Pepsi a nyári grillezéshez igazodó, limitált kiadású barack és lime ízeket vezet be – közölte az italóriás egy közleményben.
A termék a magyar piacon nem elérhető – tudta meg a Trade magazin a Pepsi magyarországi kommunikációs ügynökségétől.
A New York-i vállalat szerint „a lime fanyar citrusos íze és az érett őszibarack bársonyos édessége népszerű, hiszen a nyárt idézi”. A Pepsi hozzátette, hogy az új italok „édes és frissítő íze” kiválóan illik a grill merész, dinamikus és füstös-sós ízvilágához.
Az új barackos és lime-os üdítőket a Pepsi Bobby Flay séffel együttműködve népszerűsíti, miközben a márka #BetterWithPepsi kampányára épít. A kampányban a cég hozzáférést ad Flay exkluzív receptjeihez és BBQ-nyereményjátékot is meghirdet.
Okos húzásnak tűnik a Pepsitől, hogy a nyári szezon közeledtével a grillezést célozza meg. A vállalat által is hivatkozott Harris Poll nemrégiben készült tanulmánya szerint ugyanis az amerikaiak 80%-a jobban kedveli a szabadtéri grillezést, mint a vendéglőben való étkezést, és a fogyasztók több mint fele a grillezést tekinti az egyik legkedvesebb hobbijának.
Miközben a szénsavas üdítőital-fogyasztás immár több mint 20 éve egyre csökken amiatt, hogy a fogyasztók egészségesebb termékek felé fordulnak és igyekeznek cukorbevitelüket mérsékelni, az üdítőitalgyártók egyedi és korlátozott ideig tartó ajánlatokkal próbálják a fogyasztókat magukhoz vonzani és a kategória iránti érdeklődést növelni.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Új édes-csípős RTD koktélokkal szállt be a Captain Morgan a „swicy” trendbe
A leginkább fűszeres rumjáról ismert Captain Morgan új, édes-csípős ízekkel…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >