Limitált kiadású őszibarack és lime ízekkel jelentkezik a Pepsi idén nyáron az Egyesült Államokban
A grillpartik szerelmeseinek szánt italok a vállalat azon stratégiájába illeszkednek, melynek keretében a Pepsi bizonyos ételekhez és alkalmakhoz igyekszik párosítani üdítőitalait.
A Pepsi a nyári grillezéshez igazodó, limitált kiadású barack és lime ízeket vezet be – közölte az italóriás egy közleményben.
A termék a magyar piacon nem elérhető – tudta meg a Trade magazin a Pepsi magyarországi kommunikációs ügynökségétől.
A New York-i vállalat szerint „a lime fanyar citrusos íze és az érett őszibarack bársonyos édessége népszerű, hiszen a nyárt idézi”. A Pepsi hozzátette, hogy az új italok „édes és frissítő íze” kiválóan illik a grill merész, dinamikus és füstös-sós ízvilágához.
Az új barackos és lime-os üdítőket a Pepsi Bobby Flay séffel együttműködve népszerűsíti, miközben a márka #BetterWithPepsi kampányára épít. A kampányban a cég hozzáférést ad Flay exkluzív receptjeihez és BBQ-nyereményjátékot is meghirdet.
Okos húzásnak tűnik a Pepsitől, hogy a nyári szezon közeledtével a grillezést célozza meg. A vállalat által is hivatkozott Harris Poll nemrégiben készült tanulmánya szerint ugyanis az amerikaiak 80%-a jobban kedveli a szabadtéri grillezést, mint a vendéglőben való étkezést, és a fogyasztók több mint fele a grillezést tekinti az egyik legkedvesebb hobbijának.
Miközben a szénsavas üdítőital-fogyasztás immár több mint 20 éve egyre csökken amiatt, hogy a fogyasztók egészségesebb termékek felé fordulnak és igyekeznek cukorbevitelüket mérsékelni, az üdítőitalgyártók egyedi és korlátozott ideig tartó ajánlatokkal próbálják a fogyasztókat magukhoz vonzani és a kategória iránti érdeklődést növelni.
Food Dive
Kapcsolódó cikkeink
Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel…
Tovább olvasom >Egyre több vásárló nézi meg tüzetesen az élelmiszercímkéket
Egy friss amerikai felmérés szerint a vásárlók nagy része a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Zsugorinfláció: adatbázis indul a kisebb kiszerelésekről
A fogyasztók könnyen hozzáférhető, megbízható és folyamatosan frissülő forrásból tájékozódhatnak…
Tovább olvasom >Támad a Temu: az online diszkontóriás betörne az európai élelmiszerpiacra is
A kínai Temu online piactér az olcsó elektronikai és ruházati…
Tovább olvasom >A Mondeléz átadta legnagyobb közép-kelet-európai napelemparkját Székesfehérváron
A Mondeléz International csütörtökön hivatalosan is átadta új napelemparkját székesfehérvári…
Tovább olvasom >