Limitált kiadású M&M’s és Skittles termékekkel készül Halloweenre a Mars Wrigley Ausztráliában
A Mars Wrigley a lehető legtöbbet hozná ki az idei Halloweenből Ausztráliában, ahol a „csínytevések elkerülése” érdekében az ünnepi édességforgalom mintegy 38%-kal nőtt. Az édesipari óriás két újonnan bevezetett terméke a cég ballarati gyárában készülő M&M Screem és az ötféle ízben elérhető Skittles Rotten Zombie.
Ben Hill, a Mars Wrigley Australia marketingigazgatója elmondta, hogy a vállalat tapasztalatai szerint az évek során folyamatosan nőtt a Halloween népszerűsége Ausztráliában, és október 31-én egyre több környéken nyüzsögnek a „csokit követelő csínytevők”.
“Reméljü, hogy ezek az új termékek a fogyasztók körében is hozzájárulnak az ünnepi hangulathoz”– mondta el a szakember.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar Édességgyártók Szövetsége: akadnak kihívások a piacon
A tavalyi infláció harapása az édességpiacon is mély nyomot hagyott.…
Tovább olvasom >100 millió eurót szán terjeszkedésre és új termékekre az olasz Mutti
A paradicsomalapú termékeket gyártó olasz Mutti 100 millió eurót tervez…
Tovább olvasom >„Vintage” hentesüzlet – A nap képe
Ahogy sokan a világban az arisztokratákra néznek fel, nem is…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közös szakmai konferencián ünnepli a Logisztika Napját a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) és a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU)
Ma van a Logisztika Napja. Ilyenkor országhatáron innen és túl…
Tovább olvasom >Ismét változás előtt a Magyar Élelmiszerkönyv
Az elmúlt néhány év viszontagsága felhívta a figyelmet az élelmezésbiztonságra,…
Tovább olvasom >Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >