Lidl–Müller partnerség Nagy-Britanniában
A Lidl stratégiája erőteljesen épít a brit gazdálkodókra, aminek eredményeképpen termékeinek kétharmada hazai beszállítóktól származik.
Miután a diszkontlánc tavaly a tejtermelőknek nyújtott fixáras felvásárlás mellett kötelezte el magát, partnerségre lépett a Müller Milk & Ingredientsszel, hogy a brit tejágazat hosszú távú életképességét biztosító ellátási láncot hozzon létre. A Grassroots Dairy Partnership névre keresztelt együttműködés kiterjed a fenntartható tejágazat kiépítésének és fenntartásának valamennyi elemére. A Müller Direct Next Generation tréningprogramhoz kapcsolódó Lidl nagyköveti program a brit termelők fiatal generációjának nyújt fejlődési lehetőséget tréningek, workshopok és a Lidl menedzsment tagjaival való találkozók formájában.
A munka során a jövőben olyan kihívásokra is választ keresnek, mint az újrahasznosított műanyagok nagyobb arányú felhasználása, az élelmiszer-hulladék mennyiségének mérséklése és a tejtermelő ágazat további erősítése.
Kapcsolódó cikkeink
Jelentősen csökkenti hús termékkínálatát a Lidl, jönnek a tematikus hetek
Kevesebb hústermék lesz elérhető a Lidlben, a helyükön pedig növényi…
Tovább olvasom >Navigált vásárlások
Az év elején a Retail Dive felmérést végzett a kiskereskedelmi…
Tovább olvasom >Négy milliárd fontot fektet a Lidl a brit élelmiszeriparba 2023-ban
Tervei szerint a Lidl GB 2023-ig 4 milliárd fontot invesztál…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: 3,9 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi üzletek forgalma decemberben
Tavaly decemberben a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Tarpataki Tamás: nőtt a sertéshúsfogyasztás Magyarországon
Magyarországon a sertéshúsfogyasztás az utóbbi időben növekedett, mostanra elérte az…
Tovább olvasom >Csökkent a kiskereskedelmi forgalom az euróövezetben és az EU-ban decemberben
Csökkent a kiskereskedelmi forgalom az euróövezetben és az Európai Unióban…
Tovább olvasom >