Lidl–Müller partnerség Nagy-Britanniában
A Lidl stratégiája erőteljesen épít a brit gazdálkodókra, aminek eredményeképpen termékeinek kétharmada hazai beszállítóktól származik.
Miután a diszkontlánc tavaly a tejtermelőknek nyújtott fixáras felvásárlás mellett kötelezte el magát, partnerségre lépett a Müller Milk & Ingredientsszel, hogy a brit tejágazat hosszú távú életképességét biztosító ellátási láncot hozzon létre. A Grassroots Dairy Partnership névre keresztelt együttműködés kiterjed a fenntartható tejágazat kiépítésének és fenntartásának valamennyi elemére. A Müller Direct Next Generation tréningprogramhoz kapcsolódó Lidl nagyköveti program a brit termelők fiatal generációjának nyújt fejlődési lehetőséget tréningek, workshopok és a Lidl menedzsment tagjaival való találkozók formájában.
A munka során a jövőben olyan kihívásokra is választ keresnek, mint az újrahasznosított műanyagok nagyobb arányú felhasználása, az élelmiszer-hulladék mennyiségének mérséklése és a tejtermelő ágazat további erősítése.
Kapcsolódó cikkeink
Újra növekedési pályán a biopiac
A globális biopiac 2023-ban újra növekedési pályára állt, elérve a…
Tovább olvasom >25 új kényelmi üzletet nyit az Asda az év végéig
A brit Asda újabb lendületet vesz a kényelmi üzletek piacán:…
Tovább olvasom >Csökkent a nyerstej exportja
Az AKI PÁIR adatai szerint Magyarországon a nyerstej országos termelői…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntartható növekedés: a globális hullámkarton piac 206 milliárd dollár fölé emelkedhet 2032-ig
Áttörés előtt áll a csomagolóipar: a hullámkarton globális piaca 2032-re…
Tovább olvasom >Egyelőre nem engedjük át a takarítást a robotoknak
Az ár-érték arány a legfontosabb szempont a magyarok körében amikor…
Tovább olvasom >Megújítja prémium programját a Kifli.hu
A Kifli.hu anyavállalata, a cseh Rohlik Group bemutatta az Xtra-t,…
Tovább olvasom >