Lidl–Müller partnerség Nagy-Britanniában
A Lidl stratégiája erőteljesen épít a brit gazdálkodókra, aminek eredményeképpen termékeinek kétharmada hazai beszállítóktól származik.
Miután a diszkontlánc tavaly a tejtermelőknek nyújtott fixáras felvásárlás mellett kötelezte el magát, partnerségre lépett a Müller Milk & Ingredientsszel, hogy a brit tejágazat hosszú távú életképességét biztosító ellátási láncot hozzon létre. A Grassroots Dairy Partnership névre keresztelt együttműködés kiterjed a fenntartható tejágazat kiépítésének és fenntartásának valamennyi elemére. A Müller Direct Next Generation tréningprogramhoz kapcsolódó Lidl nagyköveti program a brit termelők fiatal generációjának nyújt fejlődési lehetőséget tréningek, workshopok és a Lidl menedzsment tagjaival való találkozók formájában.
A munka során a jövőben olyan kihívásokra is választ keresnek, mint az újrahasznosított műanyagok nagyobb arányú felhasználása, az élelmiszer-hulladék mennyiségének mérséklése és a tejtermelő ágazat további erősítése.
Kapcsolódó cikkeink
A legnagyobb értékeinket pazaroljuk el – a Lidl így tesz ellene
Az idei Global Risk Report alapján 2035-re a negyedik legnagyobb…
Tovább olvasom >Olimpikonnal társulva bővíti fehérjekínálatát a Lidl Írországban
A Lidl Ireland az olimpikon és kétszeres Európa-bajnok David Gillickkel…
Tovább olvasom >Hagyományok és újragondolt receptek
A húsvét nemcsak a tavasz és az újjászületés ünnepe, hanem…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Kamatkedvezmény a zöldhitelre
Még kedvezőbb lesz a népszerű lakáscélú zöldhitel a K&H-nál. A legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Friss felmérés: A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól…
Tovább olvasom >