Lidl–Müller partnerség Nagy-Britanniában
A Lidl stratégiája erőteljesen épít a brit gazdálkodókra, aminek eredményeképpen termékeinek kétharmada hazai beszállítóktól származik.
Miután a diszkontlánc tavaly a tejtermelőknek nyújtott fixáras felvásárlás mellett kötelezte el magát, partnerségre lépett a Müller Milk & Ingredientsszel, hogy a brit tejágazat hosszú távú életképességét biztosító ellátási láncot hozzon létre. A Grassroots Dairy Partnership névre keresztelt együttműködés kiterjed a fenntartható tejágazat kiépítésének és fenntartásának valamennyi elemére. A Müller Direct Next Generation tréningprogramhoz kapcsolódó Lidl nagyköveti program a brit termelők fiatal generációjának nyújt fejlődési lehetőséget tréningek, workshopok és a Lidl menedzsment tagjaival való találkozók formájában.
A munka során a jövőben olyan kihívásokra is választ keresnek, mint az újrahasznosított műanyagok nagyobb arányú felhasználása, az élelmiszer-hulladék mennyiségének mérséklése és a tejtermelő ágazat további erősítése.
Kapcsolódó cikkeink
Október 17-én indul a Lidl első mozgóboltja Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Olcsót vagy hazait? – válaszút előtt a szlovák élelmiszer-kereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exkluzív vásárlói bulit szervez a Lidl az egyik budapesti üzletébe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magasan ragadt a lakosság által érzékelt áremelkedés indexe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kijött a friss VOSZ Barométer – A makroszámok ellenére bizakodók a VOSZ tagvállalkozásai
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Október 17-én indul a Lidl első mozgóboltja Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >