Lezárult Aesop luxus szépségápolási márka L’Oréal általi felvásárlása
A L’Oréal kozmetikai cégóriás bejelentette, hogy lezárta az Aesop luxus szépségápolási márka felvásárlását.
A L’Oréal Groupe vezérigazgatója, Nicolas Hieronimus nyilatkozatában elmondta:
– Az Aesop márka a nagyvilágiasság, a hedonizmus és a luxus egyedülálló kombinációjával állja a versenyt napjaink feltörekvő márkáival szemben.
A márka a Kínában és máshol jelentkező hatalmas növekedési potenciál felszabadításával a márka különlegességére és értékeire kíván építeni.
A 2,53 milliárd dollár (2,32 milliárd euró) értékű akvizíciós üzletről először idén áprilisban érkezett bejelentés.
Michael O’Keeffe, az Aesop vezérigazgatója szerint a L’Oréal a „legjobb partner” ahhoz, hogy a márka szintet léphessen. Úgy véli, hogy a L’Oréal támogatása és szakértelme segíteni fogja az ausztrál vállalatot a növekedésben, az innovációban és abban, hogy még több embert érjen el világszerte.
A brazil Natura & Co leányvállalata, az Aesop a cégcsoport egyik legjövedelmezőbb üzletága. Közel 400 üzletet működtet, és 2022-ben 537 millió dolláros (492,7 millió euró) árbevételt ért el, ami 21%-os növekedést jelentett az egy évvel korábbihoz képest (változatlan árfolyamon számolva).
Kapcsolódó cikkeink
A magas árak jelentik a fenntartható termékek vásárlásának legfőbb akadályát
Tízből négy vásárló a magas árakat jelöli meg a fenntartható…
Tovább olvasom >Az Indotek 47 százalékos tulajdonrésszel az Auchan irányítását is átveszi
A hétvégén lezárult az Indotek Group tulajdonszerzése az Auchan Magyarország…
Tovább olvasom >Sminkek és illatok – Újdonságok a szépségiparban
Az utóbbi években a dekorkozmetika piacán tapasztalható dinamizmus és folyamatos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >