Hadd lám, mit is ehetnél!
A kínai elektronikai óriáscég, a Baidu a helyi KFC-vel közösen mesterséges intelligencia alapú szoftvert hozott létre, amely a vendégek arca és arckifejezése alapján ajánl fogásokat. Az arcfelismerő rendszer beazonosítja a kamera elé állók korát, nemét, és arckifejezésüket elemezve próbál következtetni arra, mit érdemes kínálni nekik. Természetesen a rendszer – statisztikai adatokra építve – csak találgat, ám marketingszempontból a kezdeményezés így is érdekes lehet. A KFC az ázsiai országban szívesen próbálkozik más hasonló technikai újításokkal is, egyik sanghaji üzletükben például robot veszi fel a rendelést. //
Kapcsolódó cikkeink
A Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes Lions nemzetközi kreatív verseny hazai fordulójának
Idén is a Diageo volt a főtámogatója a Young Cannes…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligencia a borászatban: az új technológia megváltoztatja a borkészítés módját
A mesterséges intelligencia forradalmasítja az amerikai borászatot, lehetővé téve a…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Félautomata teaadagoló – A nap videója
Kedves és szellemes ötlet – szép kivitelezés! A videóért katt…
Tovább olvasom >Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >