Lencséből készített krémes kávéfehérítőt a Violife
Az USA első számú tejmentes, növényi alapú sajtmárkája, a Violife® most a kávé szerelmeseinek tett szívességet: az országban nemrégiben bemutatott Violife Supreme Coffee Creamer három ízben – Tempting Vanilla, Seductive Caramel és Boldly Original – kínál krémes élményt minden csészében.

A Violife lencsealapú formulájával azt ígéri, hogy az ital mindig tökéletesen krémes marad
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A hagyományos tejmentes kávéfehérítők gyakran hajlamosak kicsapódni, vagy nem megfelelően elegyedni a kávéval, a Violife áttörést jelentő lencsealapú formulájával azonban azt ígéri, hogy az ital mindig tökéletesen krémes marad.
A márka Creamy Confessions címen országos kampánnyal ösztönzi a fogyasztókat arra, hogy ízélménybeli kompromisszumok nélkül köteleződjenek el végleg a tejmentes kávézás mellett.
A termék jelenleg a Walmart egyes üzleteiben kapható. //
Kapcsolódó cikkeink
A szépségápolás újonnan felfedezett területe a szájápolás
A szájápolás már évek óta nemcsak egészségügyi kérdés, hanem a…
Tovább olvasom >Újabb 1800 fával zöldít a Henkel és a 10 Millió Fa Alapítvány
Öt éve működik együtt a Henkel Magyarország és a 10…
Tovább olvasom >Több mint 44 ezren próbálkoztak a vegánsággal idén januárban
Hatalmas sikernek tartja az idei Veganuárt szervezője, a Prove. Az idén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Továbbra is alacsony Magyarországon az egyszer használatos műanyagok újrahasznosításának aránya
A környezetbe kerülő műanyagok épp az előnyös használati tulajdonságaik miatt…
Tovább olvasom >MBH Bank: 1,1 százalékos növekedés várható az idei évben
A vámháború fennálló kockázatai jelentősen korlátozzák a hazai növekedési kilátásokat,…
Tovább olvasom >5-10 ezer forint közötti az átlagos gyereknapi ajándék
Egy friss kutatás szerint a magyar szülők többsége gyereknapon már…
Tovább olvasom >