Lencséből készített krémes kávéfehérítőt a Violife
Az USA első számú tejmentes, növényi alapú sajtmárkája, a Violife® most a kávé szerelmeseinek tett szívességet: az országban nemrégiben bemutatott Violife Supreme Coffee Creamer három ízben – Tempting Vanilla, Seductive Caramel és Boldly Original – kínál krémes élményt minden csészében.

A Violife lencsealapú formulájával azt ígéri, hogy az ital mindig tökéletesen krémes marad
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A hagyományos tejmentes kávéfehérítők gyakran hajlamosak kicsapódni, vagy nem megfelelően elegyedni a kávéval, a Violife áttörést jelentő lencsealapú formulájával azonban azt ígéri, hogy az ital mindig tökéletesen krémes marad.
A márka Creamy Confessions címen országos kampánnyal ösztönzi a fogyasztókat arra, hogy ízélménybeli kompromisszumok nélkül köteleződjenek el végleg a tejmentes kávézás mellett.
A termék jelenleg a Walmart egyes üzleteiben kapható. //
Kapcsolódó cikkeink
Parázs helyzet
Az elmúlt évek inflációs hatása és az alapvető szükségletek drasztikus…
Tovább olvasom >Mantova: Olasz ízorgia, fűszerekkel
A Fratelli Mantova BBQ termékcsalád új szintre emeli a grillezést. Egész évben, akár grillsütő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >A fenntartható vásárlásért kampányol a SPAR Szlovéniában
Szlovéniában újabb lépést tett a SPAR a fenntarthatóság felé vezető…
Tovább olvasom >Évente közel 40 különböző kereskedőnél vásárolnak az amerikai fogyasztók
A Circana friss kutatása szerint az amerikai háztartások egy éven…
Tovább olvasom >