Lencséből készített krémes kávéfehérítőt a Violife
Az USA első számú tejmentes, növényi alapú sajtmárkája, a Violife® most a kávé szerelmeseinek tett szívességet: az országban nemrégiben bemutatott Violife Supreme Coffee Creamer három ízben – Tempting Vanilla, Seductive Caramel és Boldly Original – kínál krémes élményt minden csészében.

A Violife lencsealapú formulájával azt ígéri, hogy az ital mindig tökéletesen krémes marad
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A hagyományos tejmentes kávéfehérítők gyakran hajlamosak kicsapódni, vagy nem megfelelően elegyedni a kávéval, a Violife áttörést jelentő lencsealapú formulájával azonban azt ígéri, hogy az ital mindig tökéletesen krémes marad.
A márka Creamy Confessions címen országos kampánnyal ösztönzi a fogyasztókat arra, hogy ízélménybeli kompromisszumok nélkül köteleződjenek el végleg a tejmentes kávézás mellett.
A termék jelenleg a Walmart egyes üzleteiben kapható. //
Kapcsolódó cikkeink
Sokszínű magyar bor
Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa „Magyar Bor. Sokszínű, mint Te!” borpromóciós…
Tovább olvasom >Tatayoyo – Trópusi ízvilágú paprika
A Tatayoyo paprika számos újdonsággal és termékelőnnyel rendelkezik, amelyek hozzájárulnak…
Tovább olvasom >Magyarország Tortája 2025 Elődöntő
Idén is elstartolt az ipartestület legnépszerűbb és legismertebb programja, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Most akár 20%-kal olcsóbban szerezhetők be a magyar lecsó alapanyagai a PENNY-ben
A nyári szezon kihagyhatatlan kedvence a friss, házias lecsó, amelyhez…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >