Sokszínű magyar bor
Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa „Magyar Bor. Sokszínű, mint Te!” borpromóciós programja, ami a hazai borok, borvidékek és terroir sokszínűségét népszerűsíti.
A cikk a Trade magazin 2025/5. lapszámában olvasható.
A szakmaközi szervezet a trendeket, az ágazat kihívásait és saját, a felnőtt lakosság körében végzett piackutatásainak eredményeit figyelembe véve dolgozta ki 2025-ös borpromóciós programját, hogy bemutassa a magyar borok sokféleségét. A játékos és színes kommunikációs kampány a hazai borok változatosságára, a huszonkét magyar borvidék különleges karakterére és a kiemelt fajták egyediségére hívja fel a figyelmet. A bornak mint az önkifejezés egyik eszközének bemutatása áll az egyedülálló, többlépcsős aktivitások középpontjában.
Az év végéig tartó országos lefedettségű kampány három szakasza kreatív arculati megoldásokkal, aktív közösségimédia- és online jelenléttel valósul meg, amelyeket erős közterületi megjelenés támogat. //
Kapcsolódó cikkeink
Kedvencek újraalkotva – laktóz nélkül
Az elmúlt években robbanásszerű növekedésnek indult a laktózmentes termékek piaca,…
Tovább olvasom >Újrahasználható kenyeres zsákokat vezetett be az Albert Heijn
Hatszáz hollandiai üzletében vezette be újrahasználható kenyeres zsákját az Albert…
Tovább olvasom >Minden lap számít
Tudatos vásárlás, fenntartható csomagolás, új termékfunkciók – ezek mentén alakítják…
Tovább olvasom >További cikkeink
Csütörtöktől fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája
Elsősorban a hazai turistákra, valamint a környező országokból érkező vendégekre…
Tovább olvasom >Samponutántöltés – A nap képe
Svéd fenntarthatósági megoldás – ráadásul a felirat szerint a megtakarítás…
Tovább olvasom >Május 17-én minden út a sörfőzdékhez vezet!
Hétvégén, május 17-én, szombaton országos program keretében nyílnak meg az…
Tovább olvasom >