Lekvár helyett jön a méz
2004-2006 között 14 százalékkal nőtt a méz és 10 százalékkal csökkent a lekvárfogyasztás az Egyesült Királyságban.
A Mintel felmérése szerint tavaly 253 millió
angol font értékben adtak el kenhető édességeket Nagybritanniában, ebből 35
százalékot tett ki a dzsem, a méz 26 százalékot, a lekvárok 21 százalék piaci
részesedést tudhatnak magukénak. A mogyorókrém 10, a csoki és egyéb
olajosmagvakból készült krémek öt százalékot birtokol.
A szakemberek szerint Nagybritanniában idén egy
milliófonttal nő a kenhető édességek gyártása.
Jelenleg a világlegnagyobbtermelője 40 százalékos
részesedéssel Kína, őt követi az Egyesült Államok, Agrgentia és Ukrajna
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Gyengébb a vásárlóerő nálunk, mint a régióban
A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek – ezen belül…
Tovább olvasom >Gyűlölik a „dinamikus árazást” a fogyasztók
Az elmúlt időszakban az ügyfeleknek új fogalommal kellett megismerkedniük: a…
Tovább olvasom >NGM-államtitkár: erősíti a magyar vállalkozások versenyképességét az ESG-törvény
A felelős környezeti, társadalmi és vállalatirányitási (ESG) keretrendszert meghatározó törvény…
Tovább olvasom >