Lekkerland: nagykereskedelem, logisztika, szolgáltatás
A Lekkerland teljes körű szolgáltatást nyújt a magyar convenience (kényelmi termék) piacon, és számos értékesítési csatornán keresztül éri el vevőit. Magyarországon a Lekkerland 1600 vevőnek szállít, amelyek között benzinkutak, üzemi konyhák, kiskereskedelmi üzletek is megtalálhatók. Vevőit a megközelítőleg 3500 termékből álló széles árukészletéből látja el. A Lekkerland Magyarországon 110 munkatárs közreműködésével 13 millió eurós forgalmat ért el 2005-ben. A Lekkerland előnye a nagyfokú szakmai tudásra és a széles körű szállítási lefedettségre alapszik. A vállalat egyediségéhez tartozik, hogy különböző típusú vevőket tud kiszolgálni, és képes értékesítési és logisztikai szolgáltatásait mind a helyi kiskereskedők, mind a nemzetközi és regionális rendszervevők igényeihez igazítani.
A Lekkerland a nagykereskedelem, a logisztika és a szolgáltatás egy különleges és egyedi kombinációját jelenti. A nemzetközi és regionális vevők számára, akik jól felépített folyamatok és szabványok alapján működnek, a Lekkerland megbízható és rugalmas együttműködő partner. A Lekkerland a „mindent egy kézben” szolgáltatáscsomagot ajánlja vevőinek, fő célja, hogy biztos alapot nyújtson partnerei üzleti sikereihez.
Nagykereskedelem
A Lekkerland számára a nagykereskedelem többet jelent annál, mint a nagy tételben való értékesítést. A vállalat egyénileg kialakított árukészlettel látja el partnereit, melyek mérete és tevékenysége eltérő. A vevői igények és a piaci trendek alakulásával, folyamatosan és időben frissíti szortimentjét. A vállalat egyfajta közvetítő szerepet is betölt a gyártók és a kereskedők között, és segíti az egyes termékek piaci innovációját.
Logisztika
Az egyedi logisztikai koncepciónak köszönhetően – amelyet Európa-szerte minőségbiztosított folyamatok szabályoznak – a Lekkerland 1600 vevőnek szállít Magyarországon, amelyet saját, 19 tehergépkocsiból álló flottájával bonyolít. A raktározásnál és a szállításnál alkalmazott legújabb technológiai megoldások biztosítják, hogy a vállalat vevőit azok igényeinek megfelelően megbízható szolgáltatással lássa el.
Szolgáltatás
A Lekkerland hosszú távú és megbízható együttműködést ajánl partnereinek, akiknek a piaci változásoknak megfelelően folyamatosan megújuló szolgáltatásokat kínál. A szolgáltatási palettán többek között megtalálható a kiskereskedelmi partnerek részére nyújtott tanácsadás és polcképtervezés is. Minden nap négy key account manager és tizenegy területi képviselő áll folyamatos kapcsolatban vevőikkel.
A „Mindenből a legjobbat” alapelv alapján minden országnak előnyt jelent a központtal és egymással való szinte közvetlen összeköttetés. A vállalatcsoport célja, hogy az egyes országok szakmai és üzleti tapasztalataiból a többi ország is profitálni tudjon, hogy a munkatársak hozzáférhessenek a másik ország sikeres modelljeihez és bevált módszereihez.
A Lekkerland „Gondolkodj globálisan – cselekedj lokálisan” alapelvre épít, és minden országban egyéni stratégiát dolgoz ki, amely beleilleszkedik a teljes szervezet működésébe. Mérettől és nemzeti vagy nemzetközi működéstől függetlenül a Lekkerland minden partnernek a számára legmegfelelőbb szolgáltatáscsomagot dolgozza ki. A Lekkerland az olajtársaságok és nemzetközi hálózatok európai szintű szakértője; és egyben a helyi vállalatok üzleti sikeréhez rugalmasan igazodó és megbízható partner is.
A Lekkerland GmbH & Co. KG az RFID-technológiára történő átállást egész Európára kiterjedően be kívánja vezetni. A convenience-nagykereskedő először a GS1 Germany Szolgáltatói Központjába és az EPC Global hálózatába lép be.
A Lekkerland pilot projektekkel és tesztsorozatokkal indít Németországban. A convenience-specialista logisztikai folyamatai közül először az áruátvételnél koncentrál az RFID használatára. Itt az új technológia például nagyobb folyamatbiztonságot tesz lehetővé az áruátvételnél a termékek minőségének jobb ellenőrzése folytán.
A Lekkerland az SAP-LES központi raktár-gazdálkodási rendszerre történő átállással már 2005 decemberében megteremtette az RFID bevezetésének előfeltételeit. Az SAP-LES segítségével az áruátvételtől a kiszállításig minden raktári folyamatot bizonylat nélkül le lehet bonyolítani.
Nemzetközi viszonylatban azonos teljesítménystandardok és jobb átláthatóság: ezekkel a célkitűzésekkel kapcsolja össze a Lekkerland az egész Európát átfogó integrált menedzsmentrendszerének (IMS) bevezetését. Az IMS magában foglalja az ISO 9001 minőségbiztosítási rendszert és a HACCP, vagyis Hazard Analysis Critical Control Point néven ismert higiéniai biztosítási rendszert.
Az európai minőségirányítási rendszer nem csak definiálja a minőségpolitikát, és nem csak minőségi standardokat ír elő. Az egységes jelzőszámrendszer ezen felül arra hivatott, hogy a szolgáltatások színvonala minden országban egyértelműen és egységesen mérhető legyen, például a reklamációkra vagy a szállítói teljesítményekre vonatkozóan is. A központból érkező irányelvek alapján a kivitelezést az egyes országok helyi szervezetei szakértő menedzsment felügyeletével végzik. A rendszer például figyelembe veszi azt is, hogy az egyes vállalat használ-e már minőségirányítási rendszert, vagy hogy milyen informatikai rendszert alkalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >