Lekkerland: nagykereskedelem, logisztika, szolgáltatás
A Lekkerland teljes körű szolgáltatást nyújt a magyar convenience (kényelmi termék) piacon, és számos értékesítési csatornán keresztül éri el vevőit. Magyarországon a Lekkerland 1600 vevőnek szállít, amelyek között benzinkutak, üzemi konyhák, kiskereskedelmi üzletek is megtalálhatók. Vevőit a megközelítőleg 3500 termékből álló széles árukészletéből látja el. A Lekkerland Magyarországon 110 munkatárs közreműködésével 13 millió eurós forgalmat ért el 2005-ben. A Lekkerland előnye a nagyfokú szakmai tudásra és a széles körű szállítási lefedettségre alapszik. A vállalat egyediségéhez tartozik, hogy különböző típusú vevőket tud kiszolgálni, és képes értékesítési és logisztikai szolgáltatásait mind a helyi kiskereskedők, mind a nemzetközi és regionális rendszervevők igényeihez igazítani.
A Lekkerland a nagykereskedelem, a logisztika és a szolgáltatás egy különleges és egyedi kombinációját jelenti. A nemzetközi és regionális vevők számára, akik jól felépített folyamatok és szabványok alapján működnek, a Lekkerland megbízható és rugalmas együttműködő partner. A Lekkerland a „mindent egy kézben” szolgáltatáscsomagot ajánlja vevőinek, fő célja, hogy biztos alapot nyújtson partnerei üzleti sikereihez.
Nagykereskedelem
A Lekkerland számára a nagykereskedelem többet jelent annál, mint a nagy tételben való értékesítést. A vállalat egyénileg kialakított árukészlettel látja el partnereit, melyek mérete és tevékenysége eltérő. A vevői igények és a piaci trendek alakulásával, folyamatosan és időben frissíti szortimentjét. A vállalat egyfajta közvetítő szerepet is betölt a gyártók és a kereskedők között, és segíti az egyes termékek piaci innovációját.
Logisztika
Az egyedi logisztikai koncepciónak köszönhetően – amelyet Európa-szerte minőségbiztosított folyamatok szabályoznak – a Lekkerland 1600 vevőnek szállít Magyarországon, amelyet saját, 19 tehergépkocsiból álló flottájával bonyolít. A raktározásnál és a szállításnál alkalmazott legújabb technológiai megoldások biztosítják, hogy a vállalat vevőit azok igényeinek megfelelően megbízható szolgáltatással lássa el.
Szolgáltatás
A Lekkerland hosszú távú és megbízható együttműködést ajánl partnereinek, akiknek a piaci változásoknak megfelelően folyamatosan megújuló szolgáltatásokat kínál. A szolgáltatási palettán többek között megtalálható a kiskereskedelmi partnerek részére nyújtott tanácsadás és polcképtervezés is. Minden nap négy key account manager és tizenegy területi képviselő áll folyamatos kapcsolatban vevőikkel.
A „Mindenből a legjobbat” alapelv alapján minden országnak előnyt jelent a központtal és egymással való szinte közvetlen összeköttetés. A vállalatcsoport célja, hogy az egyes országok szakmai és üzleti tapasztalataiból a többi ország is profitálni tudjon, hogy a munkatársak hozzáférhessenek a másik ország sikeres modelljeihez és bevált módszereihez.
A Lekkerland „Gondolkodj globálisan – cselekedj lokálisan” alapelvre épít, és minden országban egyéni stratégiát dolgoz ki, amely beleilleszkedik a teljes szervezet működésébe. Mérettől és nemzeti vagy nemzetközi működéstől függetlenül a Lekkerland minden partnernek a számára legmegfelelőbb szolgáltatáscsomagot dolgozza ki. A Lekkerland az olajtársaságok és nemzetközi hálózatok európai szintű szakértője; és egyben a helyi vállalatok üzleti sikeréhez rugalmasan igazodó és megbízható partner is.
A Lekkerland GmbH & Co. KG az RFID-technológiára történő átállást egész Európára kiterjedően be kívánja vezetni. A convenience-nagykereskedő először a GS1 Germany Szolgáltatói Központjába és az EPC Global hálózatába lép be.
A Lekkerland pilot projektekkel és tesztsorozatokkal indít Németországban. A convenience-specialista logisztikai folyamatai közül először az áruátvételnél koncentrál az RFID használatára. Itt az új technológia például nagyobb folyamatbiztonságot tesz lehetővé az áruátvételnél a termékek minőségének jobb ellenőrzése folytán.
A Lekkerland az SAP-LES központi raktár-gazdálkodási rendszerre történő átállással már 2005 decemberében megteremtette az RFID bevezetésének előfeltételeit. Az SAP-LES segítségével az áruátvételtől a kiszállításig minden raktári folyamatot bizonylat nélkül le lehet bonyolítani.
Nemzetközi viszonylatban azonos teljesítménystandardok és jobb átláthatóság: ezekkel a célkitűzésekkel kapcsolja össze a Lekkerland az egész Európát átfogó integrált menedzsmentrendszerének (IMS) bevezetését. Az IMS magában foglalja az ISO 9001 minőségbiztosítási rendszert és a HACCP, vagyis Hazard Analysis Critical Control Point néven ismert higiéniai biztosítási rendszert.
Az európai minőségirányítási rendszer nem csak definiálja a minőségpolitikát, és nem csak minőségi standardokat ír elő. Az egységes jelzőszámrendszer ezen felül arra hivatott, hogy a szolgáltatások színvonala minden országban egyértelműen és egységesen mérhető legyen, például a reklamációkra vagy a szállítói teljesítményekre vonatkozóan is. A központból érkező irányelvek alapján a kivitelezést az egyes országok helyi szervezetei szakértő menedzsment felügyeletével végzik. A rendszer például figyelembe veszi azt is, hogy az egyes vállalat használ-e már minőségirányítási rendszert, vagy hogy milyen informatikai rendszert alkalmaz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: bio baromfivirslit hívott vissza a Müller
A minőségmegőrzési idő lejárta előtti romlás kockázata miatt a Müller…
Tovább olvasom >