Lehet vonzó 13 éven keresztül a közösségi promóció? A Detki Keksz szerint igen
8 hazai gyártóval indult a Magyar Termék közösségi országos nyereményjátéka, amely ez alkalommal is a magyaranyero.hu oldalon fut egészen jövő év elejéig, amelyben csaknem 350 darab védjegyes termék vesz részt.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
„Az utóbbi hónapokban tapasztalt nehéz gazdasági helyzet minden háztartásra kihat. Ez ösztönzött bennünket arra, hogy Nyereménykassza játékunkban a Magyar Termék védjegyes termékekből álló ajándékcsomag mellett készpénzt nyerhessenek a szerencsés játékosok, hiszen erre van most a legnagyobb szükség” – mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
A Detki Keksz Kft. a közösségi promóciók indulása óta, immár 13 éve folyamatosan részt vesz a kampányokban. Hogyan lehetséges az, hogy ilyen hosszú távon vonzó marad egy játék, mi a titka?
A vállalat ügyvezető igazgatója, Koósa Péter elmondta, hogy a MAGYAR TERMÉK promóciók egyedülálló előnyökkel bírnak a hazai piacon, melyek sikeresen támogatják a Detki márkatermékek eladásösztönzését. Egyik legnagyobb előnye, hogy a költségeket megosztva, költséghatékony részvétellel a márkák sokszoros kommunikációs értékkel gazdagodnak. Az üzenet évről évre megújul, a tapasztalatokat beépítik, a trendeket figyelve évről évre egyre sikeresebb, a magyaranyero.hu hűségoldallal pedig még egy szintet lépett tavaly. Nem mellékes az sem, hogy a magyar termék ernyőkommunikáció alatt a márkák egymást erősítik, összefogással nagyobb siker érhető el egy ilyen kampányban. //
Kapcsolódó cikkeink
A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >Szerencseszéf nyereményjáték A Magyar Termék Nonprofit Kft. közösségi aktivitása
A Magyar Termék Nonprofit Kft. 14. alkalommal indította el népszerű Szerencseszéf nyereményjátékát,…
Tovább olvasom >Agóra-Vízió: A Magyar Termékek iránt a jövőben sem csökken majd a kereslet
Rendkívül sikeres 10. jubileumi konferenciát tartott a Magyar Termék Nonprofit Kft.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >