Lehet vonzó 13 éven keresztül a közösségi promóció? A Detki Keksz szerint igen
8 hazai gyártóval indult a Magyar Termék közösségi országos nyereményjátéka, amely ez alkalommal is a magyaranyero.hu oldalon fut egészen jövő év elejéig, amelyben csaknem 350 darab védjegyes termék vesz részt.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
„Az utóbbi hónapokban tapasztalt nehéz gazdasági helyzet minden háztartásra kihat. Ez ösztönzött bennünket arra, hogy Nyereménykassza játékunkban a Magyar Termék védjegyes termékekből álló ajándékcsomag mellett készpénzt nyerhessenek a szerencsés játékosok, hiszen erre van most a legnagyobb szükség” – mondta Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője.
A Detki Keksz Kft. a közösségi promóciók indulása óta, immár 13 éve folyamatosan részt vesz a kampányokban. Hogyan lehetséges az, hogy ilyen hosszú távon vonzó marad egy játék, mi a titka?
A vállalat ügyvezető igazgatója, Koósa Péter elmondta, hogy a MAGYAR TERMÉK promóciók egyedülálló előnyökkel bírnak a hazai piacon, melyek sikeresen támogatják a Detki márkatermékek eladásösztönzését. Egyik legnagyobb előnye, hogy a költségeket megosztva, költséghatékony részvétellel a márkák sokszoros kommunikációs értékkel gazdagodnak. Az üzenet évről évre megújul, a tapasztalatokat beépítik, a trendeket figyelve évről évre egyre sikeresebb, a magyaranyero.hu hűségoldallal pedig még egy szintet lépett tavaly. Nem mellékes az sem, hogy a magyar termék ernyőkommunikáció alatt a márkák egymást erősítik, összefogással nagyobb siker érhető el egy ilyen kampányban. //
Kapcsolódó cikkeink
Milyen lesz a 2025-ös év? Indul a repülőrajt?
Ismét egy érdekes és hasznos összejövetelt tartott a Magyar Termék…
Tovább olvasom >Erős márkák tejben fürösztve
A tejszeletek piaca az infláció csillapodtával helyreállt, az eladási volumenek…
Tovább olvasom >A zöld kommunikáció csak megfelelő módon használva előny
Az elmúlt években alapvetően változott meg a fogyasztói magatartás, sokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Árrésstop árnyékában: így alakulnak a húsvéti bevásárlás költségei 2025-ben
Az idei húsvéti bevásárlási szezon igazi meglepetése nem a csokinyúl…
Tovább olvasom >Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >