Legkedveltebb még mindig a vörös, de csökken az előnye
🎧 Hallgasd a cikket:
Egyre több bort adnak el a szervezett kereskedelem nagy boltláncaiban. Mennyiségben 8, értékben 10 százalékkal emelkedett a borforgalom a Nielsen által mért nyolc kereskedelmi láncban, 2010. december–2011. májusban, az előző hasonló féléves periódushoz képest, derül ki a Kiskereskedelmi Indexből.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Signature 40 – a régió új közös nyelve: Interjú Nagy Mártonnal és Vaszary Ádámmal a Signature Platform 2026-os új dimenziójáról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >2025-ben is ünnepelt a Superbrands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Pekó László: „A Coop nemcsak hálózat, hanem életforma – immár 30 éve”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
