Legkedveltebb még mindig a vörös, de csökken az előnye
Egyre több bort adnak el a szervezett kereskedelem nagy boltláncaiban. Mennyiségben 8, értékben 10 százalékkal emelkedett a borforgalom a Nielsen által mért nyolc kereskedelmi láncban, 2010. december–2011. májusban, az előző hasonló féléves periódushoz képest, derül ki a Kiskereskedelmi Indexből.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Új felmérés: a vásárlók nem kérnek a mérgező vegyszerekből
Egy új, öt országot érintő felmérés komoly aggodalmakat tárt fel…
Tovább olvasom >Újra jön a Strandok Éjszakája
Idén tizenhatodik alkalommal rendezik meg a Magyar Fürdőszövetség kezdeményezésére a…
Tovább olvasom >Lassan elfogynak a sarki kisboltok: 22 ezer bolt tűnt el négy év alatt
2024 végére több mint 5200 kiskereskedelmi üzlet szűnt meg Magyarországon…
Tovább olvasom >