Leginkább a nők dezodorálnak
Az izzadásgátlók kiskereskedelmi forgalma értékben 12, mennyiségben 9 százalékkal bővült 2007 március-2008 februárban, állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat Kiskereskedelmi Indexe.
A dezodorok kiskereskedelmi forgalma
értékben meghaladja az évi 14 milliárd
forintot, az arány mennyiségben 54:43 százalék
a női szegmens javára (3% az unisex vagy tini termék).
Összességében a
mennyiségi forgalom 51 százaléka az aerosolos
dezodor, a stift 19, golyós 18 százalék. Egy
darab dezodor átlagos fogyasztói ára
kétszázalékkal nőtt a legnépszerűbb,
aerosolos, három százalékkal pedig a stift
szegmensben. Előbbi darabonként átlagosan 511, utóbbi
609 forintba került idén január-februárban.
A beszerzés fő színhelye
egyre inkább a hipermarket és a drogéria. A
legnagyobb eladóterű üzletek részaránya 41
százalékra emelkedett a mennyiségi eladásokból,
míg a drogériáké 34 százalékra.
A kereskedelmi márkák
szerény szerepet játszanak: Mennyiségi piaci
részesedésük 5 és 7 százalék
között mozgott az utóbbi két év
periódusai során.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >