Legfrissebb eredmények a vezető piackutatóktól
A hagyományokhoz híven a Trade Marketing Klub áprilisi találkozóján a piackutatóké a főszerep. A térítésmentes online eseményen a GfK és a NielsenIQ mellett a RetailZoom és a GKI Digital is bemutatja a legfrissebb elemzéseken alapuló eredményeket, trendeket.
Tavaly több, mint százan vettek részt a Trade Marketing Klub áprilisi online találkozóján, ahol első kézből kaphatták meg a piackutatóktól a legfrissebb FMCG piaci információkat. Így lesz ez idén április 7-én is, a „Piackutatóktól elsőkézből” online klubülésen. Az előadók: Andreas Christou ügyvezető igazgató (RetailZoom), Czikora Csilla Client Service Director, Head of EE Thought Leadership (NielsenIQ), Madar Norbert vezető tanácsadó (GKI Digital), Turcsán Tünde FMCG üzletág-igazgató (GfK) első kézből osztják meg meglátásaikat a tavalyi teljes évre és az idei első három hónapra vonatkozóan.
A „Piackutatóktól elsőkézből” online esemény ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Kapcsolódó cikkeink
A foci mindent visz
Patinás helyszínen, a MOMKult Kupolatermében, a PICK és Mizo vendéglátásában…
Tovább olvasom >Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: az egy évvel korábbihoz viszonyítva 1,7, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal mérséklődött az építőipari termelés volumene novemberben
2024 novemberében az építőipari termelés volumene a nyers adatok szerint…
Tovább olvasom >Felvásárolja a L’Oréal a koreai Dr.G bőrápolási márkát
Megállapodást írt alá a L’Oréal Groupe a Gowoonsesang Cosmetics Co.,…
Tovább olvasom >Csaknem 50 ezer darab csokoládét, játékot és írószert gyűjtött a Mátrix Közhasznú Alapítvány
Csaknem 50 ezer darab csokoládét, játékot és írószert gyűjtött a…
Tovább olvasom >