Legfrissebb eredmények a vezető piackutatóktól

Szerző: Kátai Ildikó Dátum: 2022. 03. 30. 11:09

TMK logoA hagyományokhoz híven a Trade Marketing Klub áprilisi találkozóján a piackutatóké a főszerep. A térítésmentes online eseményen a GfK és a NielsenIQ mellett a RetailZoom és a GKI Digital is bemutatja  a legfrissebb elemzéseken alapuló eredményeket, trendeket.

Tavaly több, mint százan vettek részt a Trade Marketing Klub áprilisi online találkozóján, ahol első kézből kaphatták meg a piackutatóktól a legfrissebb FMCG piaci információkat. Így lesz ez idén április 7-én is, a „Piackutatóktól elsőkézből” online klubülésen. Az előadók: Andreas Christou ügyvezető igazgató (RetailZoom), Czikora Csilla Client Service Director, Head of EE Thought Leadership (NielsenIQ), Madar Norbert vezető tanácsadó (GKI Digital), Turcsán Tünde FMCG üzletág-igazgató (GfK) első kézből osztják meg meglátásaikat a tavalyi teljes évre és az idei első három hónapra vonatkozóan.

A „Piackutatóktól elsőkézből” online esemény ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

 

Címkék: , , ,

Kapcsolódó cikkeink