Legfrissebb eredmények a vezető piackutatóktól
A hagyományokhoz híven a Trade Marketing Klub áprilisi találkozóján a piackutatóké a főszerep. A térítésmentes online eseményen a GfK és a NielsenIQ mellett a RetailZoom és a GKI Digital is bemutatja a legfrissebb elemzéseken alapuló eredményeket, trendeket.
Tavaly több, mint százan vettek részt a Trade Marketing Klub áprilisi online találkozóján, ahol első kézből kaphatták meg a piackutatóktól a legfrissebb FMCG piaci információkat. Így lesz ez idén április 7-én is, a „Piackutatóktól elsőkézből” online klubülésen. Az előadók: Andreas Christou ügyvezető igazgató (RetailZoom), Czikora Csilla Client Service Director, Head of EE Thought Leadership (NielsenIQ), Madar Norbert vezető tanácsadó (GKI Digital), Turcsán Tünde FMCG üzletág-igazgató (GfK) első kézből osztják meg meglátásaikat a tavalyi teljes évre és az idei első három hónapra vonatkozóan.
A „Piackutatóktól elsőkézből” online esemény ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Kapcsolódó cikkeink
Promóciós fordulat – a márkák visszatérnek, de csak akciósan?
Az elmúlt másfél évben a vásárlói döntések alapjaiban változtak meg…
Tovább olvasom >Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >Már nem zuhanunk, de még nem repülünk
Bár a gazdasági visszaesést követően 2024-ben elindult némi élénkülés, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Júliusban a GKI konjunktúra indexe enyhén csökkent
A GKI Gazdaságkutató Zrt. – az EU támogatásával végzett –…
Tovább olvasom >A mai nappal feléljük a Föld erőforrásait, és ebben már vaskosan benne van valami, amire nem is gondolunk
Július 24-én van idén a globális Ovreshoot Day, vagyis a…
Tovább olvasom >Megállíthatatlanul drágul a kenyér – és vele együtt minden a pékségből
A kenyér a magyar családok asztalának alapdarabja, mégis egyre kevesebben…
Tovább olvasom >