Legfrissebb eredmények a vezető piackutatóktól
A hagyományokhoz híven a Trade Marketing Klub áprilisi találkozóján a piackutatóké a főszerep. A térítésmentes online eseményen a GfK és a NielsenIQ mellett a RetailZoom és a GKI Digital is bemutatja a legfrissebb elemzéseken alapuló eredményeket, trendeket.
Tavaly több, mint százan vettek részt a Trade Marketing Klub áprilisi online találkozóján, ahol első kézből kaphatták meg a piackutatóktól a legfrissebb FMCG piaci információkat. Így lesz ez idén április 7-én is, a „Piackutatóktól elsőkézből” online klubülésen. Az előadók: Andreas Christou ügyvezető igazgató (RetailZoom), Czikora Csilla Client Service Director, Head of EE Thought Leadership (NielsenIQ), Madar Norbert vezető tanácsadó (GKI Digital), Turcsán Tünde FMCG üzletág-igazgató (GfK) első kézből osztják meg meglátásaikat a tavalyi teljes évre és az idei első három hónapra vonatkozóan.
A „Piackutatóktól elsőkézből” online esemény ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Kapcsolódó cikkeink
Promóciós fordulat – a márkák visszatérnek, de csak akciósan?
Az elmúlt másfél évben a vásárlói döntések alapjaiban változtak meg…
Tovább olvasom >Meginduló piac, változó fogyasztói térképen
A fogyasztói optimizmus erősödik, a volumenek lassan visszatérnek – de…
Tovább olvasom >Már nem zuhanunk, de még nem repülünk
Bár a gazdasági visszaesést követően 2024-ben elindult némi élénkülés, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >Magyar sertéshús-külkereskedelem: drámai visszaesés az első öt hónapban
Miközben a világ meghatározó sertéshúspiacain – így az Egyesült Államokban,…
Tovább olvasom >