Legfrissebb eredmények a vezető piackutatóktól
A hagyományokhoz híven a Trade Marketing Klub áprilisi találkozóján a piackutatóké a főszerep. A térítésmentes online eseményen a GfK és a NielsenIQ mellett a RetailZoom és a GKI Digital is bemutatja a legfrissebb elemzéseken alapuló eredményeket, trendeket.
Tavaly több, mint százan vettek részt a Trade Marketing Klub áprilisi online találkozóján, ahol első kézből kaphatták meg a piackutatóktól a legfrissebb FMCG piaci információkat. Így lesz ez idén április 7-én is, a „Piackutatóktól elsőkézből” online klubülésen. Az előadók: Andreas Christou ügyvezető igazgató (RetailZoom), Czikora Csilla Client Service Director, Head of EE Thought Leadership (NielsenIQ), Madar Norbert vezető tanácsadó (GKI Digital), Turcsán Tünde FMCG üzletág-igazgató (GfK) első kézből osztják meg meglátásaikat a tavalyi teljes évre és az idei első három hónapra vonatkozóan.
A „Piackutatóktól elsőkézből” online esemény ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Kapcsolódó cikkeink
Offline és online – kéz a kézben
Az online és offline csatornák összehangolása egyre inkább elvárás a…
Tovább olvasom >A PwC megvette a GKID-t
A GKID megállapodást kötött a PwC-vel, melynek értelmében a PricewaterhouseCoopers…
Tovább olvasom >TMK 2in1: Workshop és grillparty
A Trade Marketing Klub június 6-án délután egy különleges, teraszra…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megugrott a FAO globális élelmiszerár indexe
Az elmúlt 18 hónap legmagasabb értékére ugrott az élelmiszer-alapanyagok globális…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: magasabb növekedési pályára állhat a gazdaság
Magasabb növekedési pályára állhat a magyar gazdaság 2025-től – mondta…
Tovább olvasom >Sok sót tartalmaznak és drágák az új generációs növényi alapú húsok
Míg a növényi alapú húshelyettesítők nagy többsége a hússal szemben…
Tovább olvasom >