Legendás budapesti helyszínek díszítik a Rossmann trendi ágyneműkollekcióját
Városi Legenda néven mutatta be a Rossmann drogérialánc első, sajátmárkás ágyneműkollekcióját. A kiváló minőségű alapanyagból készült textilek mintázatát Budapest ikonikus helyszínei ihlették, a grafikákat pedig a tervezők a legújabb trendeknek megfelelő stílusban alkották meg. A limitált darabszámban elérhető ágyneműk kétféle mintával, négyféle színben kaphatók egészen karácsonyig. A különleges ágyneműket egy ottalvós partin mutatta be a Rossmann az Iparművészeti Múzeumban.
Legendás budapesti helyszínekkel álmodhatunk a Rossmann első sajátmárkás exkluzív ágyneműkollekciójával. A hálószobai textilekre ugyanis olyan jellegzetes budapesti látványosságok kerültek, mint a Duna látképe vagy a Szimpla kert. A legfrissebb trendek szerint megalkotott fekete vagy fehér grafika hátteréül a fehér, a sötétkék, a levendula és a citromsárga árnyalatokat választották a dizájnerek, így a sorozat darabjai egyaránt feldobják a fiatalabb és idősebb korosztály hálószobáját. A tervezők nemcsak a divatos minta- és színválasztásra figyeltek, hanem különös gondot fordítottak arra is, hogy a textilek között kényelmes, nyugodt és igazán pihentető legyen az alvás. Így bőrbarát, jól szellőző, és kellemes tapintású textíliát választottak a Rossmann ágyneműinek alapanyagául, illetve a divatos és kényelmes szettek mellé kétféle színben lepedőről is gondoskodtak.
A vidám kollekció darabjai október 9. és december 24. között a Rossmann őszi-téli lojalitás programja keretében vásárolhatók meg az ország összes Rossmann üzletében. Az exkluzív ágyneműsorozat reklámfilmjének zenéjét pedig a Wellhello készítette.
További információ a szettekről és a promócióról:
http://varosilegenda.rossmann.hu/
Rossmann Városi Legenda reklámfilm:
Kapcsolódó cikkeink
Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >Naponta új meglepetések a Rossmann adventi kalendáriumában
December 1-től 24-ig minden nap új ablakot nyithatunk ki a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >