Lecseréli Danone az orosz tejmárkát Ukrajnában
Korábban az ukrán termékcsaládot a Prostokvashino márkanév alatt forgalmazták, amely egy szovjet korabeli rajzfilmsorozatból származik.
A Danone Ukrajnában kivonta a forgalomból a Prostokvashino márkát , és új márkát vezetett be a piacra.
A francia tejipari óriás augusztus 24-én, Ukrajna függetlenségének napján jelentette be az új Prosto Nashe (ukránról szó szerint ukránból fordítva „egyszerűen a miénk”) nevet.
Az új márka portfóliójában tej, kefir, ryazhanka (erjesztett tejtermék), tejföl és túró lesz. Valamennyi terméket a Danone egyik üzemében – a Poltava régióban található Kremencsukban – állítják majd elő a közeli gazdaságokból az üzembe szállított tejből.
Az ukrán termékcsaládot korábban a Prostokvashino márkanév alatt forgalmazták, amely a szovjet korszak rajzfilmsorozatát idézte.
Evgeny Bardzik, a Prosto Nashe marketingvezetője kijelentette:
– A nevet a múltban hagytuk, de magunkkal visszük a jövőbe a termelésben szerzett tapasztalatainkat, a tej és tejtermékek minőségével kapcsolatos szaktudásunkat, a minket nyersanyaggal ellátó helyi gazdák támogatása iránti rendíthetetlen elkötelezettségünket.
Andriy Poluektov, a Danone ukrajnai üzletágának marketingigazgatója elmondta:
– A Prosto Nashe márka a formától és tartalomtól kezdve a csomagoláson megjelenő arculati elemekig minden megjelenésében az általa vallott értékeket tükrözi: ez mindenekelőtt a szeretteinkről és hozzátartozóinkról való gondoskodás, amely a felülmúlhatatlan minőségben és ízben nyilvánul meg.”
– A Prosto Nashe nem egyszerű szójáték, hanem a márka valódi lényege, amely emlékeztet az egyszerű értékekre, amelyek ma fontosabbak, mint valaha – tette hozzá.
Kapcsolódó cikkeink
Megszünteti két növényi alapú tejitalának gyártását a Danone US
Azért született döntés a Silk Nextmilk és a So Delicious…
Tovább olvasom >Különleges megmozdulással hívja fel a figyelmet a Danone a zöldebb jövőre a Föld Napja alkalmából
A Danone Magyarország idén ismét csatlakozott a Föld napjához. Egy…
Tovább olvasom >Csökkent a Danone negyedéves bevétele
A Danone francia élelmiszer- és italgyártó bevétele éves szinten 2,5…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az elemzői várakozásokkal összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Suppan Gergely: egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon
Egyértelműen véget ért a recesszió Magyarországon, mostantól csak a növekedés…
Tovább olvasom >K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >