Lecseréli Danone az orosz tejmárkát Ukrajnában

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 08. 30. 09:12

Korábban az ukrán termékcsaládot a Prostokvashino márkanév alatt forgalmazták, amely egy szovjet korabeli rajzfilmsorozatból származik.

A Danone Ukrajnában kivonta a forgalomból a Prostokvashino márkát , és új márkát vezetett be a piacra.

A francia tejipari óriás augusztus 24-én, Ukrajna függetlenségének napján jelentette be az új Prosto Nashe (ukránról szó szerint ukránból fordítva „egyszerűen a miénk”) nevet.

Az új márka portfóliójában tej, kefir, ryazhanka (erjesztett tejtermék), tejföl és túró lesz. Valamennyi terméket a Danone egyik üzemében – a Poltava régióban található Kremencsukban – állítják majd elő a közeli gazdaságokból az üzembe szállított tejből.

Az ukrán termékcsaládot korábban a Prostokvashino márkanév alatt forgalmazták, amely a szovjet korszak rajzfilmsorozatát idézte.

Evgeny Bardzik, a Prosto Nashe marketingvezetője kijelentette:

– A nevet a múltban hagytuk, de magunkkal visszük a jövőbe a termelésben szerzett tapasztalatainkat, a tej és tejtermékek minőségével kapcsolatos szaktudásunkat, a minket nyersanyaggal ellátó helyi gazdák támogatása iránti rendíthetetlen elkötelezettségünket.

Andriy Poluektov, a Danone ukrajnai üzletágának marketingigazgatója elmondta:

– A Prosto Nashe márka a formától és tartalomtól kezdve a csomagoláson megjelenő arculati elemekig minden megjelenésében az általa vallott értékeket tükrözi: ez mindenekelőtt a szeretteinkről és hozzátartozóinkról való gondoskodás, amely a felülmúlhatatlan minőségben és ízben nyilvánul meg.”

– A Prosto Nashe nem egyszerű szójáték, hanem a márka valódi lényege, amely emlékeztet az egyszerű értékekre, amelyek ma fontosabbak, mint valaha – tette hozzá.

Just Food

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink