Leállítja az Unilever a Hellmann’s majonéz szállítását Dél-Afrikába a növekvő költségek miatt
Az Unilever felfüggesztette a Hellmann’s majonéz értékesítését Dél-Afrikában – erősítette meg a vállalat és a nagyobb kiskereskedők a termék Egyesült Államokból történő importjának magas költségei miatt.
„A magas inflációs importköltségek miatt sajnálatos módon beláthatatlan időre leállítjuk a Hellmann’s forgalmazását Dél-Afrikában” – tweetelte a Hellmann’s dél-afrikai üzletága a múlt héten.
Az Unilever szóvivője a Reutersnek elmondta, hogy a szállítás szüneteltetésének oka a magas nyersanyag- és szállítási költségek.
Az Unilever továbbra is importálja az 1 kilós kiszerelésben elérhető Hellmann’s majonézt az Unilever Food Solutions üzletága számára, és közölte, hogy más márkákat az intézkedés nem érint.
A Hellmann’s egy nagyon kis márka Dél-Afrikában, ezért a gyártás is máshol történik – mondta a szóvivő.
Ez a legújabb példa arra, ahogy az élelmiszer-gyártók és -kiskereskedők növekvő költségei miatt élelmiszerek kerülnek le a szupermarketek polcairól.
Kapcsolódó cikkeink
A jómódú és alacsonyabb jövedelmű vásárlókat is megcélozza a dél-afrikai SPAR
A dél-afrikai élelmiszer-kiskereskedők egyre másra alakítják át stratégiájukat, hogy képesek…
Tovább olvasom >Az Unileverrel lépett a fullfilment piacra a Waberer’s Csoport
Közel 800 cikkszámot kezel, illetve mesterséges intelligenciával ellátott eszközökkel végzi…
Tovább olvasom >Leválasztja jégkrém-üzletágát az Unilever
A spin-offal párhuzamosan az Unilever „termelékenységi programot” jelentett be, amely…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >A Borsodi a magyar futballválogatott hivatalos söre
Együttműködési megállapodást kötött a Borsodi Sörgyár és a Magyar Labdarúgó…
Tovább olvasom >