Leállítja az Unilever a Hellmann’s majonéz szállítását Dél-Afrikába a növekvő költségek miatt
Az Unilever felfüggesztette a Hellmann’s majonéz értékesítését Dél-Afrikában – erősítette meg a vállalat és a nagyobb kiskereskedők a termék Egyesült Államokból történő importjának magas költségei miatt.
„A magas inflációs importköltségek miatt sajnálatos módon beláthatatlan időre leállítjuk a Hellmann’s forgalmazását Dél-Afrikában” – tweetelte a Hellmann’s dél-afrikai üzletága a múlt héten.
Az Unilever szóvivője a Reutersnek elmondta, hogy a szállítás szüneteltetésének oka a magas nyersanyag- és szállítási költségek.
Az Unilever továbbra is importálja az 1 kilós kiszerelésben elérhető Hellmann’s majonézt az Unilever Food Solutions üzletága számára, és közölte, hogy más márkákat az intézkedés nem érint.
A Hellmann’s egy nagyon kis márka Dél-Afrikában, ezért a gyártás is máshol történik – mondta a szóvivő.
Ez a legújabb példa arra, ahogy az élelmiszer-gyártók és -kiskereskedők növekvő költségei miatt élelmiszerek kerülnek le a szupermarketek polcairól.
Kapcsolódó cikkeink
Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >105 millió dollárból fejleszti az Unilever a házon belüli illatinnovációs képességét
Az Unilever bejelentette, hogy 105,58 millió dollárt (100 millió eurót)…
Tovább olvasom >Megválik vegán üzletágától az Unilever
Értékesíteni készül az Unilever a The Vegetarian Butcher növényi alapú…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >