Leállítja az Unilever a Hellmann’s majonéz szállítását Dél-Afrikába a növekvő költségek miatt
Az Unilever felfüggesztette a Hellmann’s majonéz értékesítését Dél-Afrikában – erősítette meg a vállalat és a nagyobb kiskereskedők a termék Egyesült Államokból történő importjának magas költségei miatt.
„A magas inflációs importköltségek miatt sajnálatos módon beláthatatlan időre leállítjuk a Hellmann’s forgalmazását Dél-Afrikában” – tweetelte a Hellmann’s dél-afrikai üzletága a múlt héten.
Az Unilever szóvivője a Reutersnek elmondta, hogy a szállítás szüneteltetésének oka a magas nyersanyag- és szállítási költségek.
Az Unilever továbbra is importálja az 1 kilós kiszerelésben elérhető Hellmann’s majonézt az Unilever Food Solutions üzletága számára, és közölte, hogy más márkákat az intézkedés nem érint.
A Hellmann’s egy nagyon kis márka Dél-Afrikában, ezért a gyártás is máshol történik – mondta a szóvivő.
Ez a legújabb példa arra, ahogy az élelmiszer-gyártók és -kiskereskedők növekvő költségei miatt élelmiszerek kerülnek le a szupermarketek polcairól.
Kapcsolódó cikkeink
100 éves márkákat ad el az Unilever
Az Unilever bejelentette, hogy kötelező érvényű ajánlatot kapott a Zwanenberg…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >105 millió dollárból fejleszti az Unilever a házon belüli illatinnovációs képességét
Az Unilever bejelentette, hogy 105,58 millió dollárt (100 millió eurót)…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >