Leáll a papíralapú kiadványok terjesztésével a Kroger
Országszerte megszünteti az amerikai Kroger a nyomtatott heti reklámújságjait, és digitális formátumra vált.
A helyi hírekben és a közösségi médiában megjelent nyomtatott körlevelekben közzétett vásárlói értesítések szerint a michigani, indianapolisi, mississippi és oregoni Portlandben található üzletek május végétől megszüntetik a nyomtatott heti hirdetési újságok házhoz szállítását. Ugyanakkor a fizikai példányok továbbra is kaphatók lesznek az üzletekben.
A Kroger helyi hírszerkesztőknek nyilatkozva elmondta, hogy a lépésre a vállalat a költségcsökkentés eszközeként tekint az újság-előfizetések visszaszorulása közepette, amire azért is kerül sor, mert egyre több vásárló fordul a digitális vásárlás felé.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >Németországban visszatér az Aldi Süd a nyomtatott akciós újság terjesztéséhez
Visszatér a papíralapú reklámújságok terjesztéséhez az Aldi Süd Németországban, ahol…
Tovább olvasom >USA: tavaly minden háztartás vásárolt saját márkás élelmiszert
A Numerator frissített Private Label Trends Tracker felmérése szerint az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >