Leáll a papíralapú kiadványok terjesztésével a Kroger
Országszerte megszünteti az amerikai Kroger a nyomtatott heti reklámújságjait, és digitális formátumra vált.
A helyi hírekben és a közösségi médiában megjelent nyomtatott körlevelekben közzétett vásárlói értesítések szerint a michigani, indianapolisi, mississippi és oregoni Portlandben található üzletek május végétől megszüntetik a nyomtatott heti hirdetési újságok házhoz szállítását. Ugyanakkor a fizikai példányok továbbra is kaphatók lesznek az üzletekben.
A Kroger helyi hírszerkesztőknek nyilatkozva elmondta, hogy a lépésre a vállalat a költségcsökkentés eszközeként tekint az újság-előfizetések visszaszorulása közepette, amire azért is kerül sor, mert egyre több vásárló fordul a digitális vásárlás felé.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített…
Tovább olvasom >Elmarad a Kroger és az Albertsons egyesülése
Az Albertsons bejelentette, hogy felbontja a Krogerrel kötött, 25 milliárd…
Tovább olvasom >Németországban visszatér az Aldi Süd a nyomtatott akciós újság terjesztéséhez
Visszatér a papíralapú reklámújságok terjesztéséhez az Aldi Süd Németországban, ahol…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >