Leáll a papíralapú kiadványok terjesztésével a Kroger
Országszerte megszünteti az amerikai Kroger a nyomtatott heti reklámújságjait, és digitális formátumra vált.
A helyi hírekben és a közösségi médiában megjelent nyomtatott körlevelekben közzétett vásárlói értesítések szerint a michigani, indianapolisi, mississippi és oregoni Portlandben található üzletek május végétől megszüntetik a nyomtatott heti hirdetési újságok házhoz szállítását. Ugyanakkor a fizikai példányok továbbra is kaphatók lesznek az üzletekben.
A Kroger helyi hírszerkesztőknek nyilatkozva elmondta, hogy a lépésre a vállalat a költségcsökkentés eszközeként tekint az újság-előfizetések visszaszorulása közepette, amire azért is kerül sor, mert egyre több vásárló fordul a digitális vásárlás felé.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Lemond a Kroger e-kereskedelmi központjának bővítési tervéről
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >AI a vállalkozásokban: nem az érdeklődés, hanem az útmutatás hiánya az akadály
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kutatás: a digitális tájékozatlanság sebezhetőbbé tesz a kibercsalásokkal szemben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan ünnepelnek a fiatal felnőttek?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hibrid AI-kampánnyal ünnepli az Ooops! 15 éves jubileumát a Vajda-Papír
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ünnepek előtti bevásárlás akár féláron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
