Lantos Csaba: „Szerencsés generáció a miénk”
Az egészségügyet lehet tisztességesen csinálni, véli Lantos Csaba. A befektető és üzletember a Future Talksban többek között arról beszélt, miért érdemes egészségügyi startupokba befektetni, és mely termékeket vagy tudásanyagot lehet a világpiacon eladni.
Lantos Csaba arról is mesélt Krizsó Szilviának a Trade magazin podcastjában, hogy milyen képesség kell ahhoz, hogy mindig megtalálja a megfelelő embert az adott feladatra.
A befektető saját magára generalistaként tekint, aki mindenhez ért egy kicsit. A beszélgetésből kiderül, mi Lantos szerint az élet végső értelme, mi kell ahhoz, hogy valaki sikeresen lépjen be egy adott piacra és ott sikereket érjen el, és arról, milyen kihívásokkal találjuk magunkat szemben a mostani, átalakuló világban.
A teljes beszélgetést meghallgathatja és megnézheti az alábbi platformokon, a linkekre kattintva:
Youtube:
Facebook:
https://www.facebook.com/trademagazin.hu
Soundcloud:
https://soundcloud.com/trade-magazin
Spotify:
https://open.spotify.com/show/1imr2D62BIXEzsr5RNABLu
Trade magazin:
https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/future-talks-business-podcast/
Minden héten hétfőn 17 órakor új adással jelentkezik a Future Talks Krizsó Szilviával, a Trade magazin business podcastja.
Kapcsolódó cikkeink
Jakupcsek Gabriella: Nem szeretnék egy projekt lenni
A FutureTalks Krizsó Szilviával podcast legutóbbi vendége Jakupcsek Gabriella műsorvezető…
Tovább olvasom >Dr. Szvetelszky Zsuzsanna: „A középvezetők megnyerésével pozitívan lehet befolyásolni a vállalati informális kommunikációt” – Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja
Nincs közösség pletyka nélkül, és a pletyka egy szervezeten belül…
Tovább olvasom >Csodagyerekből profi síelő, újgenerációs szakértő és vállalkozó – Trunk Tamás a legújabb FutureTalks podcastban
Életében nem ivott alkoholt és nem járt még szórakozóhelyen, helyette…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Út a gazdasági semlegességhez” – keleti vagy nyugati nyitás?
A kormányzat gazdasági stratégiájának és kommunikációjának lassan 15 éve fontos…
Tovább olvasom >Nevet vált a Rama és a Flora margarinok forgalmazója
Upfield Magyarország Kft.-ről Flora Food Hungary Kft.-re változtatta nevét a…
Tovább olvasom >A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >