Lali újra versenyben
Ismét EFFIE shortlisten van az Arany Ászok nagysikerű – a Human Telex Reklámügynökség által már harmadik esztendeje jegyzett – Aranypéntek programja, amelynek előző évada tavaly már a dobogó legtetején végzett a reklámhatékonysági versenyen.
A marketing- és reklámaktivitások eredményességét díjazó EFFIE megmérettetésen valamennyi Élelmiszer és Fogyasztási cikk kategóriát tekintve egyetlenként nyert arany elismerést 2012-ben a Human Telex Reklámügynökség az Arany Ászok Aranypéntek kampányával. Idén ismét a shortlistre került a Dreher Sörgyárak márkájához köthető, már a második éve a nagysikerű Üvegtigris koncepciót követő program, amely az Élelmiszer/alkoholos italok kategóriában száll harcba.
„Büszkék vagyunk az Aranypéntekre, mint az elmúlt évek egyik legsikeresebb aktivitására. Sikerét jelzi számunkra a piacon elért teljesítménye mellett a sok-sok fogyasztói visszajelzés is” – mondta Sommer Ádám, a Dreher Sörgyárak Zrt. marketing vezetője.
Hajnal Tamás, a Human Telex Reklámügynökség kreatív és stratégiai igazgatója hozzátette: természetesen most is nagy reményt fűznek az Aranypéntek 2 – Lalinál nem, de máshol igen! kampány nevezéséhez, hiszen a program a 2011-es bevezetése óta valóban piacfordító eredményeket hozott.
http://youtu.be/EcBzX1sz0h8
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Protechtor Future Summit: A gazdasági-politikai szakértők már az összeomlást várják, a cégvezérek körében viszont töretlen az optimizmus
Klímaváltozás, járványok, erőforráshiány, biztonsági fenyegetések – válságok mindig is voltak,…
Tovább olvasom >Itt van most Európa legolcsóbb karácsonyi vására
Az erdélyi Nagyszeben karácsonyi vására mára Európa egyik legkedveltebb adventi…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >