Kuponokkal spórolnak a magyarok
Min tudunk még spórolni? Szinte mindenkit érint hazánkban a kérdés, hiszen az inflációnak „köszönhetően” ma már a legalapvetőbb termékek ára is jól magasabb, sokak számára szinte megfizethetetlen. Ez a helyzet tudatosabbá teszi az embereket, egyre többen akarnak spórolni akár egy-egy termék árán is, a vásárlók keresik az extra megtakarítási lehetőségeket – derül ki a Rossmann+ VIP programjának adataiból, amelynek 2 milliós törzsbázisa az elmúlt évben 200 ezer fővel emelkedett.
Egyre többen akarnak spórolni, a vásárlók pedig díjazzák a könnyen érthető kedvezményprogramokat, és az azonnali kedvezményre váltható kuponokat, derült ki a Rossmann+ VIP törzsvásárlói programjának 2022-es adataiból. A drogérialáncnál márkakedvezmények és termékkedvezmények is elérhetőek, ám összességében a 10%-os végösszegi kupon volt a legnépszerűbb.
„Egyértelműen látható az elmúlt év változásaiból, hogy az emberek tudatosabbá váltak, és keresik az extra spórolási lehetőségeket. Az olyan alkalmakkor, mint például a Glamour napok, megugrik a mi forgalmunk is, és a vásárlók nem csak az újságban szereplő kuponkedvezményeket veszik igénybe, hanem azt a 10%-ot is, ami Rossmann+ VIP tagként megilleti őket”
– magyarázta Szabó Karolina, a Rossmann CRM és Ügyfélszolgálati managere.
„Úgy látjuk, hogy minél többet költ valaki, annál inkább tudatos, az arany tagok, kuponjaik 80%-át felhasználják, köztük a 15% végösszegi kupont és 33%-os márkajokereket.”
Az elmúlt években az is fontos volt a vásárlók számára, hogy el tudják menteni kedvenc termékeiket, bevásárlólistát szerkeszthessenek applikáció segítségével, az új pedig trend az, hogy a költéseiket, és a megspórolt összegeket is szeretnék látni.
„Úgy látjuk, hogy a vásárlóknak igénye van arra, hogy ne csak spóroljanak, pontosan tudni szeretnék, mennyit takarítottak meg. Erre a Rossmann+ VIP tagoknak lehetőségük van és élnek is vele. A shopping history alig egy hónapja elérhető, de már több mint 300.000 ezren böngészik rendszeresen, mikor mennyit takarítottak meg a program segítségével.”
– mondta el Szabó Karolina, hozzátéve, a legtöbb törzsvásárlói programban, az online vásárlók nem tudják beváltani kuponjaikat a webshopos vásárlásaiknál, a Rossmann+ VIP aranytagok számára azonban már ez is lehetséges 2023-ban.
Kapcsolódó cikkeink
Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Régiók harca: ezek a legnépszerűbb ételek a magyarok szerint
Mexikói ételekből az országos átlag ötszöröse fogy Debrecenben, míg Szeged…
Tovább olvasom >