Kuponokkal spórolnak a magyarok
Min tudunk még spórolni? Szinte mindenkit érint hazánkban a kérdés, hiszen az inflációnak „köszönhetően” ma már a legalapvetőbb termékek ára is jól magasabb, sokak számára szinte megfizethetetlen. Ez a helyzet tudatosabbá teszi az embereket, egyre többen akarnak spórolni akár egy-egy termék árán is, a vásárlók keresik az extra megtakarítási lehetőségeket – derül ki a Rossmann+ VIP programjának adataiból, amelynek 2 milliós törzsbázisa az elmúlt évben 200 ezer fővel emelkedett.
Egyre többen akarnak spórolni, a vásárlók pedig díjazzák a könnyen érthető kedvezményprogramokat, és az azonnali kedvezményre váltható kuponokat, derült ki a Rossmann+ VIP törzsvásárlói programjának 2022-es adataiból. A drogérialáncnál márkakedvezmények és termékkedvezmények is elérhetőek, ám összességében a 10%-os végösszegi kupon volt a legnépszerűbb.
„Egyértelműen látható az elmúlt év változásaiból, hogy az emberek tudatosabbá váltak, és keresik az extra spórolási lehetőségeket. Az olyan alkalmakkor, mint például a Glamour napok, megugrik a mi forgalmunk is, és a vásárlók nem csak az újságban szereplő kuponkedvezményeket veszik igénybe, hanem azt a 10%-ot is, ami Rossmann+ VIP tagként megilleti őket”
– magyarázta Szabó Karolina, a Rossmann CRM és Ügyfélszolgálati managere.
„Úgy látjuk, hogy minél többet költ valaki, annál inkább tudatos, az arany tagok, kuponjaik 80%-át felhasználják, köztük a 15% végösszegi kupont és 33%-os márkajokereket.”
Az elmúlt években az is fontos volt a vásárlók számára, hogy el tudják menteni kedvenc termékeiket, bevásárlólistát szerkeszthessenek applikáció segítségével, az új pedig trend az, hogy a költéseiket, és a megspórolt összegeket is szeretnék látni.
„Úgy látjuk, hogy a vásárlóknak igénye van arra, hogy ne csak spóroljanak, pontosan tudni szeretnék, mennyit takarítottak meg. Erre a Rossmann+ VIP tagoknak lehetőségük van és élnek is vele. A shopping history alig egy hónapja elérhető, de már több mint 300.000 ezren böngészik rendszeresen, mikor mennyit takarítottak meg a program segítségével.”
– mondta el Szabó Karolina, hozzátéve, a legtöbb törzsvásárlói programban, az online vásárlók nem tudják beváltani kuponjaikat a webshopos vásárlásaiknál, a Rossmann+ VIP aranytagok számára azonban már ez is lehetséges 2023-ban.
Kapcsolódó cikkeink
Újra Baba-Mama Kuponnapok a Rossmannban
Idén másodjára rendezi meg népszerű Baba-Mama Kuponnapok akcióját a Rossmann…
Tovább olvasom >Bank360: Hitelfelvételben Európa élmezőnyébe kerültek a magyar háztartások
A friss adatok megerősítik, hogy a magyarok ugyan óvatosan vásárolnak,…
Tovább olvasom >Nincs többé pelenkapara: előfizetést indít a Rossmann
Kisgyermekes vásárlóinak kedveskedik a Rossmann új, előfizetéses pelenkacsomagjával. Céljuk, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
IHL Group: az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők profitálhatnak a mesterséges intelligenciából, egyesek nagyobb mértékben, mint…
Tovább olvasom >Hústermékekkel bővíti bioválasztékát a német Kaufland
A Bioland-irányelvek szerint előállított húskészítményekkel bővíti bioválasztékát a Kaufland. Mostantól…
Tovább olvasom >Forradalmi diákkedvezmény a SPAR és a Diverzum jóvoltából
Elsőként kötött együttműködési megállapodást a kereskedelmi láncok közül a SPAR…
Tovább olvasom >