Kuponokkal spórolnak a magyarok
Min tudunk még spórolni? Szinte mindenkit érint hazánkban a kérdés, hiszen az inflációnak „köszönhetően” ma már a legalapvetőbb termékek ára is jól magasabb, sokak számára szinte megfizethetetlen. Ez a helyzet tudatosabbá teszi az embereket, egyre többen akarnak spórolni akár egy-egy termék árán is, a vásárlók keresik az extra megtakarítási lehetőségeket – derül ki a Rossmann+ VIP programjának adataiból, amelynek 2 milliós törzsbázisa az elmúlt évben 200 ezer fővel emelkedett.
Egyre többen akarnak spórolni, a vásárlók pedig díjazzák a könnyen érthető kedvezményprogramokat, és az azonnali kedvezményre váltható kuponokat, derült ki a Rossmann+ VIP törzsvásárlói programjának 2022-es adataiból. A drogérialáncnál márkakedvezmények és termékkedvezmények is elérhetőek, ám összességében a 10%-os végösszegi kupon volt a legnépszerűbb.
„Egyértelműen látható az elmúlt év változásaiból, hogy az emberek tudatosabbá váltak, és keresik az extra spórolási lehetőségeket. Az olyan alkalmakkor, mint például a Glamour napok, megugrik a mi forgalmunk is, és a vásárlók nem csak az újságban szereplő kuponkedvezményeket veszik igénybe, hanem azt a 10%-ot is, ami Rossmann+ VIP tagként megilleti őket”
– magyarázta Szabó Karolina, a Rossmann CRM és Ügyfélszolgálati managere.
„Úgy látjuk, hogy minél többet költ valaki, annál inkább tudatos, az arany tagok, kuponjaik 80%-át felhasználják, köztük a 15% végösszegi kupont és 33%-os márkajokereket.”
Az elmúlt években az is fontos volt a vásárlók számára, hogy el tudják menteni kedvenc termékeiket, bevásárlólistát szerkeszthessenek applikáció segítségével, az új pedig trend az, hogy a költéseiket, és a megspórolt összegeket is szeretnék látni.
„Úgy látjuk, hogy a vásárlóknak igénye van arra, hogy ne csak spóroljanak, pontosan tudni szeretnék, mennyit takarítottak meg. Erre a Rossmann+ VIP tagoknak lehetőségük van és élnek is vele. A shopping history alig egy hónapja elérhető, de már több mint 300.000 ezren böngészik rendszeresen, mikor mennyit takarítottak meg a program segítségével.”
– mondta el Szabó Karolina, hozzátéve, a legtöbb törzsvásárlói programban, az online vásárlók nem tudják beváltani kuponjaikat a webshopos vásárlásaiknál, a Rossmann+ VIP aranytagok számára azonban már ez is lehetséges 2023-ban.
Kapcsolódó cikkeink
Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Kiemelt törődés a korán érkezőknek: november 17. a koraszülöttek világnapja
Manapság számos világnap ad alkalmat arra, hogy a számunkra fontos…
Tovább olvasom >Zárva lesznek a Rossmann üzletek Szenteste
A Rossmann Magyarország idén is szabadnapot biztosít munkatársai számára december…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >