Külön utakon folytatja a Coca-Cola HBC és a Lavazza
A Coca-Cola HBC és a Lavazza a mai napon bejelentette, hogy lezárják eddigi együttműködésüket Magyarországon. A két vállalat közötti partnerség hivatalosan 2019. október 31-én ér véget. Mindkét cég elkötelezett amellett, hogy a hátralévő időszakban ugyanazt a magas színvonalú szolgáltatást nyújtsa a vevőpartnereknek, és maradéktalanul betartsa szerződéses kötelezettségeit.
„Az együttműködésünknek köszönhetően értékes tapasztalatokat gyűjthettünk egy fontos termékkategóriában. Ez nagyban hozzájárult ahhoz, hogy teljeskörű italgyártóként tudjuk kiszolgálni partnereinket egy olyan sokszínű portfólióval, amely révén bármely napszakban, bármilyen fogyasztási alkalommal képesek vagyunk italt kínálni a fogyasztóinknak. A kávé a jövőben is fontos szerepet fog betölteni vállalati stratégiánk megvalósításában. Ennek ellenére úgy gondoltuk, hogy ez a legmegfelelőbb pillanat arra, hogy az útjaink különváljanak és mindketten új, másfajta partnerségek után nézzünk” – mondta Prodromos Nikolaidis, a kávé üzletág csoportszintű vezetője.
Mauro Mantovani, a Lavazza Csoport globális megfelelőségért felelős vezetője kifejtette: „Magyarország stratégiai jelentőségű piac a számunkra, ezért a jövőben még intenzívebbé tesszük üzleti tevékenységünket, és a korábbiaknál még közvetlenebb módon fogjuk megszólítani a fogyasztókat. Támaszkodni fogunk meglévő, szilárd kapcsolatainkra a helyi kávészakértőkkel, valamint partnerekkel, és a Coca-Cola HBC-vel való együttműködésünk megszűnése után is, folyamatosan kiszolgáljuk majd őket. A Coca-Cola HBC fontos partnerünk volt fejlődésünk aktuális szakaszában. A Lavazzának globális prémium márkaként továbbra is az a missziója, hogy megismertesse a világgal az autentikus olasz kávézás élményét, vállalva – az összes kategóriában és az értékesítési csatornán belül – a piaci megmérettetést. A márkánk kulcsszava továbbra is a minőség – bárhol, bármilyen formában valósítsuk is meg üzleti céljainkat.”
Kapcsolódó cikkeink
Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >Díjemelés a Magyar Postánál: ennyibe kerülnek majd a leggyakoribb postai szolgáltatások 2025-ben
A Magyar Posta célkitűzése továbbra is az, hogy hatékonyan és…
Tovább olvasom >Nébih: rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat hívott vissza az LPP Hungary Kft.
A SINSAY márkájú, rénszarvasmotívummal ellátott kerámiatálat a termékről leváló fóliaréteg…
Tovább olvasom >