Kreativitás felsőfokon: hallgatói versenyeredmények
Negyedszer írt ki az egyetemi hallgatók felé pályázatot a POPAI Magyarország Egyesület POPAI Student Design Awards néven. A verseny fő támogatója a SPAR, témaadó szponzora idén a Heineken volt. A díjkiosztó eseményre stílusosan a belvárosi Winners Pub Sport Barbán került sor.
A versenyre termék- és formatervező szakos, nappali tagozatos egyetemi hallgatók nevezhettek adott brief alapján készített ötletes displaytervekkel. Kreatív, innovatív, ugyanakkor megvalósítható vásárláshelyi eszközök terveit várta a szakmai zsűri a következő 3 témában: Heineken fém display újragondolása, Soproni Shop in Shop megjelenés és Gösser állódisplay-tervezés. Mindhárom tematikára közel azonos mennyiségű pályamunkával neveztek Varga András mesteroktató integrált terméktervezési gyakorlatos hallgatói a BME-ről.

POPAI Student Design verseny néhány zsűritagja (balról jobbra): Varga András (BME), Streicher Bence (Heineken), Rajkai Boldizsár (BME), Salem Fanni (Heineken)
Az ünnepélyes eredményhirdetésre 2023. június 14-én, a Heineken által szervezett díjátadón került sor a Winners Pub Sport Barban, ahol a falakról a különböző sportágak bajnokai tekintettek a displaytervezési verseny győzteseire.
A szervezők nevében Kátai Ildikó, a POPAI Magyarország Egyesület főtitkára ismertette a verseny hátterét, Streicher Bence a Heineken retail shopper marketing & category managere és Salem Fanni, a Heineken junior shopper marketing managere mutatta be a kiírt feladatok lényegét.
A szakmai elbírálás 2023. áprilisi és júniusi fordulójában Pál Kinga, a SPAR ISP POS managere és a Heineken munkatársai mellett a POPAI főtitkára is részt vett. A szigorú követelmények és tervezési feltételek teljesülését Varga András, a BME mesteroktatója ellenőrizte, a hallgatók munkáját Rajkai Boldizsár, korábbi magyar és nemzetközi Student Awards bajnok konzulensként segítette. A június 2-i végső zsűrizésen a diákok 3D és videós illusztrációkkal is prezentálták ötleteiket.
A magas színvonalú, kiváló pályamunkák ismét lenyűgözték a zsűri tagjait, így két első, egy második, valamint két harmadik helyezettet hirdettek, továbbá 2 kreatív különdíjat is kiosztottak. Minden résztvevő munkáját oklevéllel és a Trade marketing a mindennapokban című könyvvel jutalmazták. A győztesek összesen 400 000 Ft értékű SPAR vásárlási utalványt, valamint 3 JBL hangszórót a SPAR jóvoltából és 3db páros, választható fesztiválra szóló belépőt a Heineken felajánlásából vettek át.
Első helyezett lett Szalai Boglárka Valentina, aki 150 000Ft értékű SPAR ajándékkártyát kapott „Soproni Vonat” elnevezésű, shop in shop pályázatáért. Az eladótérbe tervezett installáció az érzékszerveket megmozgatva (látvány, hang, illat, tapintás) idézi a Sopronba érkező vonatozás hangulatát.
I. hely – Soproni Vonat (shop in shop)
Szalai Boglárka Valentina
Szintén első díjat kapott Mezei Marcell, aki 100 000 Ft értékű SPAR-ajándékkártyát és egy páros Heineken-belépőjegyet egy választható, Heineken által szponzorált idei fesztiválra vett át „Heineken Buborék” elnevezésű, nyitott polcozatú, Heineken-termékekkel feltöltve és üresen is rendkívül látványos, mozgó buborékos hátteres, fém display tervéért.
I. hely – Heineken Buborék
(Heineken fémdisplay)
Mezei Marcell
A versenyről és pályamunkákról bővebben: www.popai.hu //
Kapcsolódó cikkeink
Több mint egymilliárdos beruházással nyílt meg Szombathely legújabb SPAR üzlete
A SPAR Magyarország több mint 1 milliárd forintos befektetés eredményeként…
Tovább olvasom >Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >NKFH: hársfavirág teát hívott vissza a Spar
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. hársfavirág teát hívott vissza esetleges…
Tovább olvasom >További cikkeink
45 millió fontos beruházást indít a Müller brit tejüzemében
A német Theo Müller csoporthoz tartozó Müller 45 millió fontot…
Tovább olvasom >NewPrinces Group veszi meg a Carrefour olaszországi üzletei
Megállapodást kötött a Carrefour a NewPrinces Group-pal olaszországi tevékenységeinek értékesítéséről.…
Tovább olvasom >Tovább nőtt a fair trade Németországban
A németországi fair trade forgalom 2024-ben 11%-kal, 2,6 milliárd euróra…
Tovább olvasom >