Kreativitás felsőfokon: hallgatói versenyeredmények
Negyedszer írt ki az egyetemi hallgatók felé pályázatot a POPAI Magyarország Egyesület POPAI Student Design Awards néven. A verseny fő támogatója a SPAR, témaadó szponzora idén a Heineken volt. A díjkiosztó eseményre stílusosan a belvárosi Winners Pub Sport Barbán került sor.
A versenyre termék- és formatervező szakos, nappali tagozatos egyetemi hallgatók nevezhettek adott brief alapján készített ötletes displaytervekkel. Kreatív, innovatív, ugyanakkor megvalósítható vásárláshelyi eszközök terveit várta a szakmai zsűri a következő 3 témában: Heineken fém display újragondolása, Soproni Shop in Shop megjelenés és Gösser állódisplay-tervezés. Mindhárom tematikára közel azonos mennyiségű pályamunkával neveztek Varga András mesteroktató integrált terméktervezési gyakorlatos hallgatói a BME-ről.
Az ünnepélyes eredményhirdetésre 2023. június 14-én, a Heineken által szervezett díjátadón került sor a Winners Pub Sport Barban, ahol a falakról a különböző sportágak bajnokai tekintettek a displaytervezési verseny győzteseire.
A szervezők nevében Kátai Ildikó, a POPAI Magyarország Egyesület főtitkára ismertette a verseny hátterét, Streicher Bence a Heineken retail shopper marketing & category managere és Salem Fanni, a Heineken junior shopper marketing managere mutatta be a kiírt feladatok lényegét.
A szakmai elbírálás 2023. áprilisi és júniusi fordulójában Pál Kinga, a SPAR ISP POS managere és a Heineken munkatársai mellett a POPAI főtitkára is részt vett. A szigorú követelmények és tervezési feltételek teljesülését Varga András, a BME mesteroktatója ellenőrizte, a hallgatók munkáját Rajkai Boldizsár, korábbi magyar és nemzetközi Student Awards bajnok konzulensként segítette. A június 2-i végső zsűrizésen a diákok 3D és videós illusztrációkkal is prezentálták ötleteiket.
A magas színvonalú, kiváló pályamunkák ismét lenyűgözték a zsűri tagjait, így két első, egy második, valamint két harmadik helyezettet hirdettek, továbbá 2 kreatív különdíjat is kiosztottak. Minden résztvevő munkáját oklevéllel és a Trade marketing a mindennapokban című könyvvel jutalmazták. A győztesek összesen 400 000 Ft értékű SPAR vásárlási utalványt, valamint 3 JBL hangszórót a SPAR jóvoltából és 3db páros, választható fesztiválra szóló belépőt a Heineken felajánlásából vettek át.
Első helyezett lett Szalai Boglárka Valentina, aki 150 000Ft értékű SPAR ajándékkártyát kapott „Soproni Vonat” elnevezésű, shop in shop pályázatáért. Az eladótérbe tervezett installáció az érzékszerveket megmozgatva (látvány, hang, illat, tapintás) idézi a Sopronba érkező vonatozás hangulatát.
I. hely – Soproni Vonat (shop in shop)
Szalai Boglárka Valentina
Szintén első díjat kapott Mezei Marcell, aki 100 000 Ft értékű SPAR-ajándékkártyát és egy páros Heineken-belépőjegyet egy választható, Heineken által szponzorált idei fesztiválra vett át „Heineken Buborék” elnevezésű, nyitott polcozatú, Heineken-termékekkel feltöltve és üresen is rendkívül látványos, mozgó buborékos hátteres, fém display tervéért.
I. hely – Heineken Buborék
(Heineken fémdisplay)
Mezei Marcell
A versenyről és pályamunkákról bővebben: www.popai.hu //
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai partnerségre lépett a SPAR International és a Circana
Stratégiai együttműködést jelentett be a SPAR International a fogyasztói magatartás…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárdos korszerűsítés a székesfehérvári INTERSPAR hipermarketben
A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >Az irodapiacon túlkínálat, a kiskereskedelmi ingatlanok és szállodák terén visszatérő kereslet várható 2025-ben
A magyar kereskedelmi ingatlanpiacot jelenleg a tranzakciószámok csökkenése és a…
Tovább olvasom >