Kreatív amatőr szakácsokat díjazott a Bonduelle
Nagy sikerrel zajlott le a Bonduelle recept-fotó versenye, melynek fődíja egy professzionális digitális fényképezőgép volt. A versenyzőknek a Bonduelle legújabb termékéből, a tüzesen édes Gold Chili kukoricából kellett legalább egy ételt elkészíteniük, ezt lefotózni a felhasznált kukoricakonzervvel, és a megadott címre beküldeni 2015. november 15. és december 31. között. A pályaműveket a Bonduelle zsűrije értékelte. Elmondásuk szerint nem volt könnyű dolguk a nyertesek kiválasztásával, hiszen számos kreatív megoldás született.
Chilis-kukoricás tészta sajtöntettel; tüzes, sonkás-kukoricás háromszög; töltött fasírt zöldségekkel és Gold Chilivel; serpenyős pirított tészta csirkével; chilis kukoricával töltött lángos – ezeket az ételeket díjazta a Bonduelle, és ezek közül választotta ki a fődíjast Hargitai György, a Bonduelle séfje, aki örült a verseny iránti nagy érdeklődésnek. „Örömmel tapasztaltam, mennyire megmozgatta a versenyzők fantáziáját a chilis kukorica, és milyen izgalmas ételeket készítettek – olyan különleges alapanyagokat is használva, mint a kanadai sütőtök vagy a lila répa -, és mennyire odafigyeltek a részletekre! Mindenki komolyan vette a felhívás követelményeit. A fődíjas pikáns lángos azért tetszett különösen, mert készítője egy hagyományos magyaros fogást „bolondított” meg a chilis kukoricával.” – fogalmazott a séf, aki mindegyik receptet érdemesnek tartja arra, hogy tovább gondolja, kísérletezzen velük. Sőt, azt is elárulta, hogy hamarosan újabb izgalmas Gold Chilis receptek lesznek elérhetők a Bonduelle honlapján.
A fődíjas – a pikáns töltött lángos készítője – egy 28 éves monori hölgy, Kiss Viktória gyakran főz. Családja a régi hagyományos ízeket szereti, de ők is örömmel kísérleteznek a konyhában. A csípősebb, pikáns ízek a kedvenceik közé tartoznak, persze csak mértékkel fogyasztva.
A döntőbe jutott versenyzők Apacuka Kerámia utalványt nyertek, melyet kész tányérokra vagy workshopra válthatnak be.
Kapcsolódó cikkeink
Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >A Z-generációnak fejlesztett készételeket a Bonduelle
A növényi alapú termékeiről ismert Bonduelle a Lunch Bowls márka…
Tovább olvasom >Magyarországon erősödnünk kell a hüvelyesek fogyasztásában
A bab, borsó és lencsefélék rendkívül változatos és egészséges alapanyagok,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >Megőrizte első helyét az online élelmiszerpiacon a Kifli.hu
A Kifli.hu került a dobogó legfelső fokára az idéntől már…
Tovább olvasom >SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >