Közös marketingakcióval csalogatja a látogatókat Debrecen és Hortobágy
Az utazást, a szállást, az étkeztetést és számos programot magába foglaló turisztikai csomagokat kínál júliustól Debrecen és Hortobágy; a marketingakció célja a cívisváros és a régió vendégéjszaka-számának a növelése.
Halasi Csaba, a Debrecen és Hortobágy Turizmusáért Egyesület elnöke csütörtöki debreceni sajtótájékoztatóján elmondta: Debrecen 11 szállodájának részvételével bemutatják a régió eddig nem ismert arcát is. A turisztikai csomag 3-4 napos programokat kínál, elsősorban a városi és pusztai rendezvények köré szervezve. Ismertetése szerint július 14-től egy hónapon át jár majd Budapest és a cívisváros között a „Debrecen Express”, egy InterCity vonathoz kapcsolt múltidéző vasúti kocsi. Ezen utazva a vendégek ízelítőt kapnak a régió történelmi örökségéből és helyi specialitásokat kóstolhatnak. Halasi Csaba rámutatott, hogy Debrecen fejlődése az elmúlt évtizedben a kultúra területén is érzékelhető volt. Míg korábban kizárólag a Virágkarnevál vonzotta a turistákat, addig ma már egész nyáron rendeznek programokat a városban.
Ezek közül kiemelte a Debreceni Nyár szabadtéri koncertsorozatát, az Ifjú Zeneművészek Nyári Akadémiáját, a Campus Fesztivált, a Debreceni Borkarnevált valamint a hortobágyi Hídi Vásárt. Nem célunk Hajdúszoboszlóval konkurálni, sőt, a fürdővárosba érkező vendégeket kívánjuk még néhány napos maradásra bírni Debrecenben – tért ki a megye legnagyobb turisztikai vonzerejét jelentő város kínálta lehetőségekre Halasi Csaba. Az akció ősszel is folytatódik majd: a várossá válásának idén 650. évfordulóját ünneplő Debrecenben október 1. és november 13. között helyi különlegességekkel – „650 év ízei 650 forintért” – várják a résztvevő szállodákban a városba látogatókat. Az elnök az MTI érdeklődésére elmondta: az marketingakciótól elsősorban azt várják, hogy a tavalyi 310 ezer debreceni vendégéjszaka száma nem csökken, sőt a Széchenyi Pihenő Kártya bevezetésével és a szolgáltatások bővítésével hosszú távon emelkedik is – közli az MTI.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Az ételárus nehéz kenyere – A nap videója
A film információi szerint 10 dollárcent egy adag ebből az…
Tovább olvasom >