Közös áruházi promóciót indított az Auchan Magyarország Kft. és a Tej Terméktanács
A Tej Terméktanács tagjai elkötelezettek a magyar tejágazat fejlődése, a hazai tejtermelés és tejtermék-előállítás magas színvonalú folytatása, a fogyasztói igények lehető legjobb kielégítése és a tej termékpálya sikeres működése mellett. A tagok közös célnak tekintik, hogy az együttműködésükkel javítsák a tej termékpálya hatékonyságát, a fogyasztók magas minőségű termékekkel történő ellátását, valamint a tej- és tejtermék-fogyasztás népszerűsítését és növelését.
A Tej Terméktanács büszke arra, hogy fenti törekvésében partnerei a legnagyobb hazai kiskereskedelmi láncok is többek között az Auchan Magyarország Kft., akivel annak 2014. évi taggá válása óta a hazai ágazat egészének érdekeit szolgáló érdemi párbeszédet és közös marketingprogramokat folytat.
A Terméktanács által működtetett Közösségi Marketing Alap egyik célja a fogyasztók több, gyakoribb és tudatosabb tej és tejtermék fogyasztásra való ösztönzése. A Terméktanács 2017. óta folytatott ’Tej. Szívvel-lélekkel’ elnevezésű programja lehetővé teszi a tej és tejtermék fogyasztási kultúra formálását, a tej iránti fogyasztói lojalitás erősítését, a Tej Terméktanács tulajdonában lévő Tejszív és Sajtszív védjegycsalád ismertségének növelését.
Fenti célokat szolgálja a most induló ’Magyar hónap’ elnevezésű kampány is, amelynek keretében a tagok akciósújság hirdetésekkel, televíziós reklámhirdetéssel, folyamatos Facebook támogatással és vásárlói edukációval támogatják a hazai tej és tejtermék vásárlását az áruházláncokban. Ennek keretében 2018. október 18-24. között 20 Auchan áruházban kóstoltatással és vásárlói edukációval egybekötött nyereményjátékban vehettek részt a vásárlók. Az áruházi kitelepülések más Terméktanács tagoknál is folytatódnak a későbbiekben.
Balázs Ildikó, az Auchan Retail Magyarország minőségügyi és vállalati kapcsolatok igazgatója a ’Magyar hónap’ kapcsán elmondta: „Az Auchannál elkötelezettek vagyunk a tejtermékfogyasztás népszerűsítésében, többek között ezért léptünk be a kiskereskedők közül elsőként a Tej Terméktanácsba és helyezünk nagy hangsúlyt közös kezdeményezésekre. Stratégiánk, hogy kiemelten kezeljük a jó minőségű, helyi és egészséges termékeket, így az általunk eladott friss tejek közel 100 százaléka magyar termelőtől származik.
Kapcsolódó cikkeink
Itt a bejelentés: a tejtermékeket és a tojáspiacot is vizsgálja a GVH
Gyorsított ágazati vizsgálatokat indított a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a tej…
Tovább olvasom >Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >