Kozmetikum-újratöltő állomásokat tesztel varsói üzletében a Carrefour Polska
A Carrefour Polska varsói Carrefour BIO áruházában kozmetikaitermék-újratöltőkkel kísérletez. A kereskedelmi lánc a lengyel kozmetikai márkával, a többek között tusfürdőket, szappanokat és testápolókat kínáló Yope-pal és a Swapp! startuppal lépett együttműködésre a kísérleti projekt céljából. Az utántöltött Yope termékek 15%-kal olcsóbbak lesznek, így a vásárlók megspórolják a termékcsomagolás árát – áll a Carrefour közleményében.
A Carrefour vállalta, hogy 2025-re minden saját márkás termékének csomagolása 100%-ban újrahasznosítható és komposztálható lesz, illetve 2022-ig az ilyen csomagolás összsúlyát 5%-kal csökkenti 2017-hez képest.
Az utántöltők a cég szerint a csomagolás-túltermelésből és az abból származó hulladék mennyiségéből eredő környezetvédelmi problémára adnak hatékony választ.
Kapcsolódó cikkeink
A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Leállította az Asda az utántöltő állomások tesztelését
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Bővíti együttműködését a Carrefour a Wolttal Lengyelországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A FAO élelmiszerár indexe lényegében változatlan maradt augusztusban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A K&H lett az év zöld nagyvállalata
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >