Kozmetikum-újratöltő állomásokat tesztel varsói üzletében a Carrefour Polska
A Carrefour Polska varsói Carrefour BIO áruházában kozmetikaitermék-újratöltőkkel kísérletez. A kereskedelmi lánc a lengyel kozmetikai márkával, a többek között tusfürdőket, szappanokat és testápolókat kínáló Yope-pal és a Swapp! startuppal lépett együttműködésre a kísérleti projekt céljából. Az utántöltött Yope termékek 15%-kal olcsóbbak lesznek, így a vásárlók megspórolják a termékcsomagolás árát – áll a Carrefour közleményében.
A Carrefour vállalta, hogy 2025-re minden saját márkás termékének csomagolása 100%-ban újrahasznosítható és komposztálható lesz, illetve 2022-ig az ilyen csomagolás összsúlyát 5%-kal csökkenti 2017-hez képest.
Az utántöltők a cég szerint a csomagolás-túltermelésből és az abból származó hulladék mennyiségéből eredő környezetvédelmi problémára adnak hatékony választ.
Kapcsolódó cikkeink
Leállította az Asda az utántöltő állomások tesztelését
Nem folytatja tovább az Asda az utántöltő állomások tesztelését arra…
Tovább olvasom >Bővíti együttműködését a Carrefour a Wolttal Lengyelországban
Két üzletében végzett sikeres kísérleti projektet követően 59 üzletre terjesztette…
Tovább olvasom >A Foodsival összefogva küzd a Carrefour Polska az élelmiszerpazarlás ellen
A Carrefour Polska bejelentette, hogy a Foodsi lengyel start-up vállalkozással…
Tovább olvasom >További cikkeink
MBH Bank: A januári inflációs adat után 4,6%-ra emeljük idei inflációs prognózisunkat
A decemberi 4,6%-os év/év alapú áremelkedést követően 2025. januárban 5,5%-kal…
Tovább olvasom >Az ESG fenntarthatóság egyre fontosabb a hazai kkv-k számára
A fenntarthatóság és a vállalatirányítási szempontok (ESG: Environmental, Social, Governance)…
Tovább olvasom >Nem magyar sajátosság a kiugró januári infláció – ekkor fékezhet az áremelkedés
Az év eleji áremelések hatásai egyértelműen megmutatkoznak a legfrissebb inflációs…
Tovább olvasom >