Kozmetikum-újratöltő állomásokat tesztel varsói üzletében a Carrefour Polska
A Carrefour Polska varsói Carrefour BIO áruházában kozmetikaitermék-újratöltőkkel kísérletez. A kereskedelmi lánc a lengyel kozmetikai márkával, a többek között tusfürdőket, szappanokat és testápolókat kínáló Yope-pal és a Swapp! startuppal lépett együttműködésre a kísérleti projekt céljából. Az utántöltött Yope termékek 15%-kal olcsóbbak lesznek, így a vásárlók megspórolják a termékcsomagolás árát – áll a Carrefour közleményében.
A Carrefour vállalta, hogy 2025-re minden saját márkás termékének csomagolása 100%-ban újrahasznosítható és komposztálható lesz, illetve 2022-ig az ilyen csomagolás összsúlyát 5%-kal csökkenti 2017-hez képest.
Az utántöltők a cég szerint a csomagolás-túltermelésből és az abból származó hulladék mennyiségéből eredő környezetvédelmi problémára adnak hatékony választ.
Kapcsolódó cikkeink
A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >Leállította az Asda az utántöltő állomások tesztelését
Nem folytatja tovább az Asda az utántöltő állomások tesztelését arra…
Tovább olvasom >Bővíti együttműködését a Carrefour a Wolttal Lengyelországban
Két üzletében végzett sikeres kísérleti projektet követően 59 üzletre terjesztette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >